درمانی برای رشد مو که پزشکان را متحیر کرد

written by بانوی شهر 8 بهمن 1395
درمانی برای رشد مو که پزشکان را متحیر کرد

همه دوست دارند موهایی زیبا، سالم و سرزنده داشته باشد. درمان های زیادی برای رشد سریع مو و تغذیه آن وجود دارد. اما  هزینه بردار و اغلب بی تاثیرند. ریزش مو دلایل مختلف و زیادی دارد. گاهی ریزش به علت عوامل محیطی مانند تغییر آب و هوا و یا استرس می باشد و گاهی نیز عوامل ارثی دلیل آن می شود. در هر صورت همه ما دوست داریم مو های زیبا و پر پشت داشته باشیم.

افراد معمولا 50 الی 100 تار مو را در روز از دست می دهند که با چشم غیر مسلح نمی توان این ریزش را مشاهده کرد. اما اگر موی تمام بدنتان را از دست داده اید، جای نگرانی دارد. و باید سریعا به پزشک مراجعه کنید.

اینجا به شما دستور تهیه مخلوطی را می دهیم که در منزل به راحتی و با کمترین هزینه می توانید تهیه کنید. این مخلوط درمانی برای رشد مو و به سلامت موی سر کمک می کند و در عین حال عوارض جانبی ندارد.

ترکیبات :

  • نصف موز
  • یک عدد زرده تخم مرغ
  • یک قاشق غذاخوری عسل ارگانیک
  • نصف لیوان ماالشعیر

درمانی برای رشد مو - شادابی و سلامتی

تهیه :

تمام عناصر را با هم مخلوط کنید تا یک مخلوط یکدست درست شود. برای استفاده درست از آن، مخلوط باید خامه ای باشد.

روش استفاده :

مخلوط آماده شده را روی قسمت های کم پشت پوست سر مالیده و چند ساعت صبر کنید. بهتر است بعد از گذاشتن مخلوط روی سر، از کلاه حمام استفاده کنید. گرما را باید در آن قسمت احساس کنید. احساس گرمی بدین معناست که درمان به غشای میانی پوست نفوذ کرده و ماموریت خود را انجام می دهد. استفاده از کلاه حمام باعث می شود گرما حفظ شود و در عین حال مخلوط به جایی مالیده نشود. بعد از چند ساعت، طبق معمول موی خود را با شامپو سبک بشویید.

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه