وسایل و لوازم حمام را چطور مرتب کنیم؟

written by ویدا نورمحمدیان 30 اردیبهشت 1396
وسایل و لوازم حمام را چطور مرتب کنیم

آیا برای قرار دادن و نگهداری شامپو، صابون و حوله در حمام، شما هم دچار مشکل شده اید؟ برای جا دادن این وسایل فضایی لازم است که حمام را شلوغ و نامرتب نکند و در عین حال همه آنها در دسترس باشند.این ایده ها می توانند شما را راهنمایی کنند به بهترین شکل این کار را انجام دهید و از فضای حمام خانه تان آنطور که مناسب تر است استفاده کنید.

  • قفسه ای با طرح قدیمی برای نگهداری حوله

لوازم حمام - زندگی بانوی شهر

این قفسه با قد متوسط در عین اینکه فضای کمی را اشغال کرده است اما به خوبی توانسته حوله های داخل حمام را در خود نگهداری کند. نیازی نیست از طبقه های خیلی بزرگ کمک بگیرید یک قفسه کوچک اما کاربردی به خوبی می تواند جوابگوی نیاز شما باشد.

  • استفاده از قفسه کتابها در حمام

لوازم حمام - زندگی بانوی شهر

این کتابخانه که قد بلندی نیز دارد در این حمام به جای نگهداری کتابها، حوله ها و وسایل حمام را در خود نگه می دارد.

  • قفسه نردبانی

لوازم حمام - زندگی بانوی شهر

در گوشه ای از این حمام وسیله ای را می بینیم که شبیه به یک نردبان است و حوله های حمام در آن قرار داده شده اند. این قفسه نیز می تواند ایده ای جدید برای نگهداری وسایل حمام باشد که چهره ای تازه و شاید عجیب به حمام می دهد.

  • کابینت ها و کشوهای ناپیدا

لوازم حمام - زندگی بانوی شهر

طرحی بسیار زیبا و در عین حال مینیمال برای قرار دادن وسایل حمام. کشویی که زیر سینک دستشویی با ظرافت و جذابیت خاصی تعبیه شده است. محلی مناسب برای نگهداری از لوازم مورد نیاز حمام.

  • استفاده از کشو یا دراور در حمام

لوازم حمام - زندگی بانوی شهر

از کمد کشویی می توانید داخل یا در فضایی خارج از حمام استفاده کنید اما وسایل مربوط به حمام را داخل آن قرار دهید. با این روش تمامی وسایل مربوط به حمام یکجا و مرتب قرار می گیرند و همه چیز در دسترستان قرار خواهد گرفت.

  • قفسه چوبی ستونی

لوازم حمام - زندگی بانوی شهر

قفسه ای زیبا و باریک برای قرار گرفتن کنار وان حمام و قرار دادن وسایل حمام از جمله حوله ها. این قفسه چوبی به حمام چهره ای جذاب می بخشد و می تواند جایی باشد که همه وسایل حمام در آن قرار بگیرند و مرتب شوند.

  • یک ویترین شیشه ای در حمام

لوازم حمام - زندگی بانوی شهر

اگر سینک دستشویی در حمامتان طوری طراحی شده است که هیچ کابینت یا کشویی ندارد می توانید از وسایل جانبی همانند یک ویترین یا آنچه جلوتر دیدید – کتابخانه – کمک بگیرید. در این ویترین با درب شیشه ای به خوبی می توانید هر آنچه نیاز دارید را قرار دهید و بسته شدن درب آن نیز می تواند کمک کند تا وسایلی که داخل آن قرار می دهید در اثر رطوبت حمام خراب نشوند و همیشه تمیز بمانند.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه