با ترکیب این دو عنصر، چربی بدن را بسوزانید

written by بانوی شهر 13 اسفند 1395
با ترکیب این دو عنصر، چربی بدن را بسوزانید.

بسیاری از افراد در سراسر جهان، به ویژه خانم ها، در رویای کاهش وزن و دستیابی آسان، سریع و راحت به وزن ایده آل بسر می برند. با این وجود، در بیشتر موارد، به نتیجه ای نمی رسند.

لازمست بدانید که چند ماده وجود دارند که فرایند کاهش وزن را تسریع کرده و علاوه بر این، به شما کمک می کنند تا بدون فدا کردن لذتهای بزرگ تر، کالری بیشتری بسوزانید.

آیا هرگز از دارچین و عسل در فرایند کاهش وزن استفاده کرده اید؟ اگر نه، بدانید که وقت زیادی را هدر داده اید. با داشتن یک رژیم غذایی درست، این ترکیب قوی فرایند کاهش وزن را تسریع کرده و هر چه سریعتر می توانید به سراغ غذاهای مورد علاقه خود در گذشته بروید.

به همین دلیل، در این مقاله ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه این ترکیب جادویی به کاهش وزن کمک می کند.

مواد لازم :

  • دو قاشق غذاخوری عسل
  • یک قاشق چایخوری دارچین
  • 250 میلی لیتر آب

دستور تهیه :

آماده سازی این ترکیب عالی بسیار آسان است. کل کاری که لازمست انجام دهید اینست که آب در حال جوش  را با دارچین ترکیب کنید. سپس، بگذارید خنک شود.

در این مرحله باید بدانید که به منظور حفظ تمام خواص شفابخش عسل، به محض سرد شدن ترکیب، باید عسل را به آن اضافه کنید. به خاطر داشته باشید که زمانی که آب در حال جوش و یا هنوز داغ است، نباید عسل را اضافه کرد.

نحوه استفاده :

وقتی نوبت به مصرف ترکیب رسید، نصف آن را قبل از خواب و نصف دیگر را صبح بعد از بیدار شدن از خواب و با معده خالی مصرف کنید.

اولین نتایج طی هفت روز قابل توجه خواهند بود و درخواهید یافت که بسیار سریعتر از گذشته وزن کم کرده اید. علاوه براین، باید دانست که نتایج مطمئنا شما را شگفت زده خواهد کرد و به شما انگیزه بیشتری برای ادامه فرایند می هد.

عسل  حاوی آنتی اکسیدان و آنزیم هاییست که مزایای متعددی برای سلامت دارند. از طرف دیگر، بسیاری از تحقیقات نشان داده است که دارچین می تواند با اثرات بسیاری از تقویت متابولیسم گرفته تا کاهش سطح کلسترول همراه باشد. به همین دلیل است که این دو عنصر باید نقش مهی را در رژیم غذایی روزانه ایفا کنند.

چربی بدن - شادابی و سلامتی

ترکیب این دو عنصر، نوعی پویایی دوچندان ایجاد می کند که اگر در ابتدا و انتهای روز مصرف شود، به شما کمک خواهد کرد تا به اهداف خود در مسیر کاهش وزن دست پیدا کنید.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه