ایده هایی برای به کار گرفتن آینه های دایره ای شکل در دکور خانه

written by ویدا نورمحمدیان 29 تیر 1396
ایده هایی برای به کار گرفتن آینه های دایره ای شکل در دکور خانه

گاهی از آینه ها برای تبدیل یک فضای کوچک به فضایی بزرگتر استفاده می شود، یا حداقل آینه ها قابلیت این تصویرسازی را دارند. در این مطلب اما موضوع کمی متفاوت است چرا که از آینه های گرد در اتاق نشیمن های بزرگ استفاده شده است و دیگر مساله فضا نیست بلکه صرفا به زیبایی و جذابیت آنها اشاره شده است. با ما همراه باشید تا با این پنج ایده ارائه شده بتوانید با استفاده از آینه های گرد و متفاوت، فضای اتاق نشیمن را متفاوت و لوکس کنید.

آینه های دایره ای شکل  - زندگی بانوی شهر

هنر طراحی، ایجاد تصویری جدید و گاها خیالی است. در این طرح از آینه که دور آن به رنگ مشکی مات و  طلایی به کار رفته است این تصویر عجیب و غیرعادی ایجاد شده است. این آینه با اینکه کوچک است اما تصویری که روی دیوار از خود به نمایش می گذارد مجلل و قدرتمند است و می تواند این قدرت را به فضای اتاق نیز منتقل کند.

آینه های دایره ای شکل  - زندگی بانوی شهر

آینه ای که شبیه به خورشید کار شده است. این نوع طرح ها در سال 1986 روی کار آمدند و شاید این روزها کمتر از آنها در دکوراسیون خانه استفاده شود اما آنها نیز به خوبی می توانند تصویری جدید روی دیوار اتاق ایجاد کنند. چنین طرحی هم فشن است هم شکوه خاصی دارد.

آینه های دایره ای شکل  - زندگی بانوی شهر

نمونه ای از آینه دایره شکل که دور تا دور آن با چوب کار شده است ، این آینه بزرگ طرحی مدرن دارد و مناسب فضاهایی است که در آنها از دکوراسیون و وسایل مدرن، بخصوص طرح چوب یا رنگ های تیره، به کار رفته است. این طرح آینه فضای اتاق را طوری عوض می کند گویا داستانی برای گفتن دارد.

آینه های دایره ای شکل  - زندگی بانوی شهر

نمونه دیگری از آینه طرح خورشید که در این طرح از آینه های دایره ای ریزتر برای فریم آینه اصلی استفاده شده است. اگر فضای اتاق نور کافی داشته باشد این آینه به خوبی می تواند نقش خورشید را در اتاق ایفا کند و فضا را روشن تر از آنچه است نشان دهد.

آینه های دایره ای شکل  - زندگی بانوی شهر

این آینه گرد بزرگ روی دیوار پشت مبل اصلی و بزرگ آویخته شده است، این طرح نیز طرحی جدید و متفاوت است چرا که اکثرا روی این دیوار تابلوهای نقاشی آویخته می شود اما استفاده از چنین آینه بزرگی در این فضا هم می تواند اتاق را بزرگتر نشان دهد هم نور اتاق را بیشتر کند بخصوص اگر اتاق کوچک و تاریک باشد.

با استفاده از آینه دایره شکل به اطاق نشیمن منزل حال و رنگ مدرن و خاصی می دهید. در عین حال آویختن آینه، اتاق را بزرگتر و روشنتر نشان میدهد.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه