معرفی بهترین ادکلن های مردانه زمستان 2018

written by بانوی شهر 21 دی 1396
معرفی بهترین ادکلن های مردانه زمستان 2018

عطر و ادکلن از جذابترین لوازم آرایشی است که هم آقایان و هم خانمها استفاده می کنند. مردان جذاب به ظاهر و  نظافت شخصی اهمیت می دهند. انتخاب ادکلن مناسب یکی از نکات مهم در جذابتر شدن شخص، و از معیارهای شخصیتی به حساب می آیند. به یاد داشته باشیم که کلمه عطر را برای محصولات بانوان و ادکلن را برای محصولات آقایان به کار ببریم. با سرد شدن هوا در فصل زمستان ادکلن های مردانه گرم، بیشتر مورد توجه قرار می گیرند و به شخص گرما و آرامش می بخشند.

بانوی شهر  10 ادکلن مردانه مناسب فصل زمستان را برای شما  معرفی می کند :

1 ) ادکلن مردانه شانل بلو (Bleu De Chanel)

ادکلن مردانه - مد و زیبایی

 این ادکلن مخصوص مردان مبارزه طلب و مخالف با یکنواختی و روزمرگی است. رایحه ی این ادکلن از برند شنل، مخلوطی از مرکبات و چوبهای خوشبو که حس رهایی به انسان می دهد و از بهترین ادکلن های مردانه ، تولید کشور فرانسه است.

2 ) دیور، سَویج (Dior Sauvage)

ادکلن مردانه - مد و زیبایی

 اين ادکلن وحشی و جذاب با الهام از فضاهای باز و بيابانی، آسمانی آبی كه چشم اندازهای صخره ای و ناهموار داغ بيابان را زير نور خورشيد پوشش داده، ارائه گرديده است. این ادکلن که ساخت کشور فرانسه و از برند دیور است با رایحه ی تند و گرم فلفل و شیرین نارنج، مناسب مردانی  قوی، بی تردید و فراتر از مد و زمان است.

3 ) تام فورد، نِرولی پُرتوفینو (Tom Ford Neroli Portofino)

ادکلن مردانه - مد و زیبایی

این ادکلن مردانه که تولید کشور آمریکا از برند تام فورد است، با رایحه ی مرموز شیرین و خنک ناشی از مخلوط مرکبات، از بهترین ادکلن های مردانه مخصوص آقایان با سلیقه و خاص پسند است.

بیشتر بخوانید:  برترین محصولات آرایشی و بهداشتی ایوروشه

4 ) ربرتو کاوال، اومو (Roberto Cavalli Uomo)

ادکلن مردانه - مد و زیبایی

 ادکلن ایتالیایی برند روبرتو کاوالی با رایحه ی گرم و تند نعنا و سدر مخصوص مردانی است که زندگی خود را می سازند، از اعتماد به نفس بالا برخوردار بوده و بی پروا و به طور طبیعی اغوا کننده هستند.

5 ) کارتیه، لاول (Cartier L’Envol)

ادکلن مردانه - مد و زیبایی

این ادکلن فرانسوی با رایحه ی گرم و شیرین عسل، مشک و چوب گایاک الهام گرفته از شراب عسل به عنوان نوشیدنی گوارای خدایان یونان و مخصوص مردان بلند پرواز بوده و از ادکلن های مردانه معروف برای فصل زمستان از برند کارتیه است.

6 ) شوپارد، اَمبر مَلَکی (Amber Malaki Chopard)

ادکلن مردانه - مد و زیبایی

 رایحه ی گرم و شیرین در عین حال تلخ و کمی دودی این ادکلن برند شوپارد، رایحه ایی دوست داشتنی از کهربا ارائه می کند. این رایحه سمبل نجابت و اصالت مردان را نشان می دهد. این ادکلن مردانه ساخت کشور سوئیس است.

7 ) کلوین کلاین، سی کِی وان گُلد (Ck One Gold)

ادکلن مردانه - مد و زیبایی

 برند آمریکایی کلوین کلاین با تولید ادکلن “طلا”  رایحه ایی برگرفته از چوب های خوشبو بر پایه ی وتیور در فصل های سرد سال به شما احساس گرمای نشاط انگیز می بخشد و از معروفترین ادکلن های مردانه است. زمانی که از این ادکلن استفاده می کنید پیراستگی، اعتماد به نفس و اصالت شما نمود پیدا می کند.

8 ) کِرید، اونتوس (Creed Aventus Fragrance)

ادکلن مردانه - مد و زیبایی

 رایحه ی درخت بلوط این ادکلن مردانه فرانسوی، برگرفته از زندگی دراماتیک در جنگ و صلح امپراتور ناپلئون است و جسورانه ترین و جذابترین رایحه ی ارائه شده توسط برند کریید برای مردان در فصل زمستان است.

بیشتر بخوانید:  جدیدترین و بهترین عطرهای زنانه برای پاییز و زمستان

9 ) لِ لابو، سنتال 33 (Le Labo Santal 33)

ادکلن مردانه - مد و زیبایی

برند لِ لابو تولید کننده مشهور ادکلن با الهام از اسطوره ی آمریکایی مالبرو که همراه با اسبش در زمین پهناوری زیر آسمان آبی رو به آتش ایستاده است و نماد جاه طلبی و قدرت مردانه است، الهام گرفته شده. رایحه ی گرم چوب های صندل و سدر این ادکلن آمریکایی بسیار آرامش بخش است.

10 ) هرمس، تِرِ (Terre D’Hermes)

ادکلن مردانه - مد و زیبایی

رایحه ی تند و تلخ ناشی از چوبهای خوشبو و فلفل این ادکلن از برند هرمس، واقعا استثنایی است و روح جوانی، آزادی و عشق را با تمام وجود به روح انسان پیوند می زند. این ادکلن تولید کشور فرانسه است.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید