بهترین مناطق آنتالیا برای گردشگری کدامند؟

written by ویدا نورمحمدیان 7 آبان 1398
مناطق آنتالیا

یکی از محبوب ترین شهرهای توریستی در غرب این کشور که در کنار دریای مدیترانه واقع شده است، آنتالیا است. آنتالیا بخاطر سواحل زیبا و هتل های بزرگ یک مقصد گردشگری به شمار می رود. زیبایی و گوناگونی مناطق آنتالیا انتخاب هتل را برای اقامت در زمان سفر تا حدودی دشوار می کند.

بانوی شهر در این مقاله درباره مناطق آنتالیا اطلاعات مفیدی را در اختیار شما همراهان همیشگی میگذارید تا بتوانید در هنگام مسافرت به این شهر راحت تر هتل و مکان اقامت خود را انتخاب کنید.

پیشنهاد میشود مقاله بهترین هتل های آنتالیا را مطالعه کنید.

بهترین مناطق آنتالیا برای اقامت

کالیچی (Kaleici)

آنتالیا - زندگی بانوی شهر

آنتالیا - زندگی بانوی شهر

کالیچی (که آن را قلعه ایچی به معنای درون قلعه نیز می گویند) در حقیقت شهر قدیمی آنتالیا است که خیابان های باریک و سنگفرش شده و خانه هایی با معماری کلاسیک عثمانی دارد. در این منطقه هتل های متعددی یافت می شود که اغلب کوچک بوده و در خانه های قدیمی بنا شده اند (معروف به هتل بوتیک هستند.) اصلی ترین جاذبه ها و موزه های شهر در نزدیکی این منطقه قرار دارند. اگر قصد از این سفر گشتن در شهر و بازدید از جاذبه های تاریخی و قدیمی آن است منطقه کالیچی یکی از مناطق جذاب آنتالیا است که میتواند انتخاب خوبی برای اقامت شما باشد.

لارا (Lara) یکی از دیدنی ترین مناطق آنتالیا

آنتالیا - زندگی بانوی شهر

آنتالیا - زندگی بانوی شهر

لارا یکی از مناطق آنتالیا است که اغلب هتل های پنج ستاره و نامدار آن مقصد اقامت گردشگران است. لارا در شرق شهر و در نزدیکی فرودگاه واقع و بیشتر هتل های All-Inclusive شهر در این منطقه قرار دارند. سواحل این منطقه از شن های نرم سفید رنگ تشکیل شده که آن را مقصدی محبوب برای سفرهای تابستان و لذت بردن از تعطیلات می سازد.

بیشتر بخوانید:  بهترین هتل های آنتالیا را بشناسید

کِمر (Kemer)

آنتالیا - زندگی بانوی شهر

آنتالیا - زندگی بانوی شهر

کِمر در 43 کیلومتری آنتالیا قرار گرفته، شهری کوچک و روستایی که در کنار کوه های تائوروس قرار گرفته است. کِمر منطقه ای کوهستانی با جنگل های زیبا و سرسبز و سواحلی جذاب و تماشایی است. این منطقه محبوب برای سفر در ایام مختلف سال و ریلکس کردن در کنار دریا گزینه ای جذاب است. در نزدیکی این منطقه شهر قدیمی لیسیان ( Lycian ) قرار گرفته که می توانید به راحتی به آنجا رفته و این منطقه تاریخی را ببینید.

کاش (Kas)

آنتالیا - زندگی بانوی شهر

آنتالیا - زندگی بانوی شهر

کاش با فاصله سه ساعته در غرب آنتالیا قرار گرفته است، شهر کوچک، بکر که دارای مناظر زیبا و مناطق محبوبی برای شیرجه زدن و شنا کردن است. هتل های این منطقه برای گردشگرانی که بیشتر ترجیح می دهند در کنار ساحل روی شن ها به ریلکس کردن بپردازند مناسب است از این جهت که شاید به اندازه هتل های پنج ستاره مناطق دیگر دارای کیفیت بالایی نباشند.

آلانیا (Alanya) یکی از ساحلی ترین مناطق آنتالیا

آنتالیا - زندگی بانوی شهر

آنتالیا - زندگی بانوی شهر

شهر ساحلی آلانیا در فاصله دو ساعته از شرق آنتالیا قرار گرفته و با هوایی مطبوع و سواحل شنی زیبا اغلب مقصدی محبوب برای سفرهای خود مردم ترکیه است. اگر علاقه مند به ورزش های آبی باشید در این شهر ساحلی می توانید به ورزش های آبی متنوعی بپردازید.

بِلِک (Belek)

آنتالیا - زندگی بانوی شهر

آنتالیا - زندگی بانوی شهر

بلک منطقه ای مخصوص گردشگران و سفرهای تابستانی با 45 هتل لوکس و 22  کیلومتر ساحل شنی است. هتل های این منطقه به میهمانانشان امکانات و خدماتی لوکس ارائه می دهند. زمین هال گلف و اسپاهایی با کیفیت جهانی در هتل های این منطقه یافت می شود.

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه