انواع مختلف برس های ریمل چه تفاوتی دارند؟

written by بانوی شهر 17 دی 1395

همه ما از ریمل های مختلفی استفاده می کنیم و جادوی بلند و پر کردن مژه ها را می بینیم، اما به این فکر کردید که چرا برس های ریمل با هم متفاوت هستند؟ آیا این تفاوت، تاثیری در فرم گرفتن مژه های ما دارد؟ با ما همراه باشید تا با انواع برس های ریمل و کاری که انجام می دهند آشنا شوید.

برس ریمیل - مد و زیبایی

برس های ریمل انواع مختلفی دارند، آنها ممکن است خمیده، باریک، ضخیم، توپی، انعطاف پذیر و یا حتی متحرک باشند. هر یک از این انواع مختص کار خاصی طراحی شده اند، پس پیش از خرید آنها باید بدانید که از ریملی که می خرید چه می خواهید؟ آیا مژه های کوتاه دارید و می خواهید با ریمل زدن آنها را بلندتر جلوه دهید یا مژه های شما نیاز به پرتردیده شدن، دارند؟

پس ابتدا با کاری که هر یک از این برس ها انجام می دهند آشنا می شویم تا این بار با توجه به کارایی آنها ریمل مناسب با مژه هایمان را خریداری کنیم.

برس ریمیل - مد و زیبایی

1 ) ریمل هایی با برس شانه ای :

این نوع ریمل ها برای افرادی مناسب هستند که مژه های ضخیمی دارند و فقط نیاز دارند کمی بلندتر و با جزییات بیشتری دیده شوند. این کاریست که این نوع برس ها انجام می دهند، این ریمل ها یک شانه کوچک در انتهای برسشان دارند که دندانه های کوچکی دارد و مخصوص بلندتر کردن مژه های ضخیم طراحی شده اند. پس اگر شما مژه های کم پشت دارید، این ریمل اصلا مناسب شما نیست.

برس ریمیل - مد و زیبایی

2 ) ریمل هایی با برس توپی :

شاید این نوع ریمل ها به اندازه سایر ریمل های این لیست معمول و مورد استفاده نباشند اما از اهمیت آنها کم نمی کند. شاید شما هم بارها با این مساله مواجه شده اید که هنگام ریمل زدن به مژه هایی که در گوشه های چشمتان هستند یک لکه مشکی به جای گذاشته اید. ریمل های توپی برای ریمل زدن به قسمت هایی از مژه ها که ریمل زدن به آنها آسان نیست مناسب هستند. مثلا مژه های گوشه های چشم یا حتی مژه های پایین چشم

برس ریمیل - مد و زیبایی

3 ) ریمل هایی با برس ضخیم :

این نوع ریمل ها برای افرادی مناسب است که مژه های بلندی دارند اما می خواهند آنها را ضخیم تر کنند. معمولا برس های ضخیم از فیبرهای ترکیبی ساخته شده اند. این ریمل ها برای افرادی که مژه های کوتاه دارند خیلی کاربردی نخواهد بود.

برس ریمیل - مد و زیبایی

 

 4 ) ریمل هایی با برس باریک :

بدون شک این نوع ریمل ها پر استفاده ترین نوع  هستند. شاید شما هم الان یکی از این مدل ریمل ها را استفاده می کنید. معمول ترین نوع ریمل ها مدل هایی هستند که برس باریک دارند و مژه های شما را خیلی طبیعی حالت می دهند و احساس سنگینی روی چشمانتان نیز نخواهید داشت. این نوع ریمل ها را همه استفاده می کنند فرقی نمی کند مژه های پر یا کم پشت، بلند یا کوتاه داشته باشید، برای یک ریمل زدن ساده و طبیعی این برس ها مورد استفاده قرار می گیرند.

برس ریمیل - مد و زیبایی

 

5 ) ریمل هایی با برس های خمیده :

برس های خمیده همانطور که از نامشان پیداست فرم خمیده ای دارند، این نوع ریمل ها برای افرادی مناسب است که مژه های مستحکم و صاف دارند و می خواهند کمی آنها را فر کنند. با ریمل هایی که سری خمیده دارند نه تنها مژه ها حالت فر می گیرند بلکه این کار باعث می شوند چشم های شما بازتر دیده شوند.

حالا که با معمول ترین ریمل ها و برس هایشان آشنا شدید، این بار که برای خرید ریمل به یک فروشگاه مراجعه کنید، با توجه به نوع مژه تان و حالتی که می خواهید به آنها بدهید می توانید ریمل مناسب تری را انتخاب کنید.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه