انواع مدل دامن راسته در سال 2018

written by ویدا نورمحمدیان 25 مرداد 1397
انواع مدل دامن راسته در سال 2018

دامن راسته یکی از انواع مدل دامن هاست، که بانوان به آن علاقه دارند و حداقل یک دامن راسته در کمد آنها یافت می شود. اگر دقت کنید در بسیاری از عکس های یادگاری از مادر و مادربزرگ ها متوجه دامن های راسته زیبا و شیک آنها می شوید. اگر فکر می کنید این نوع دامن از مد افتاده است بد نیست بدانید یکی از لباس هایی که به دنیای مد 2018 بازگشته، این مدل دامن است.

این نوع دامن فرم اندام شما را نشان میدهد و در عین حال چهره ای کلاسیک به تیپ می بخشد. بسیاری از افراد دامن های راسته را یک مدل لباس برای مراسم رسمی می دانند اما می توان از این مدل دامن در دورهمی های خانوادگی یا دوستانه نیز استفاده کنید. بانوی شهر مدل های دامن راسته در سال 2018 و طریق سِت کردن آن را با شما درمیان می گذارد.

دامن راسته بلند

دامن راسته بلند

این نوع دامن از جمله مدل هایی است که اخیرا در بسیاری از فشن شوها دیده میشود، دامن راسته بلند تا زیر زانو را برندهای لوکسی از جمله فندی، پرادا و گوچی در شوهای مد سال 2018 به نمایش گذاشته اند. برای فصل های سردتر می توانید این دامن را با یک بلوز آستین بلند بپوشید، هم به روز باشید هم خود را گرم نگه دارید.

دامن راسته با نیم بوت

دامن راسته با نیم بوت

دامن راسته با نیم بوت

بسیار مرسوم است که دامن های راسته را با کفش پاشنه بلند بپوشند اما می توانید این دامن را با رنگی متضاد در کفش، چه بوت چه کفش پاشنه بلند ست کنید. با این کار پاهایتان زیباتر دیده شده و ترکیب دامن و کفش رنگی شما جذابیت بیشتری پیدا میکند.

بیشتر بخوانید:  نحوه پوشیدن دامن کوتاه در زمستان

دامن راسته و کفش ورزشی

دامن راسته و کفش ورزشی

این روزها هر مدل لباس را با کفش ورزشی می توان ست کرد. البته این تیپ کاملا غیر رسمی و مناسب برنامه های دورهمی و عصراست.

دامن راسته چرمی

دامن راسته چرمی

دامن راسته چرمی

معمولا پوشیدن لباس های چرمی و ست کردن آن کار سختی است. این مدل دامن از جمله دامن هایی است که طرفدار زیادی دارد. این دامن در رنگ مشکی می تواند با یک پیراهن ابریشمی سفید زیبا، جذاب و کاملا رسمی باشد. اگر می خواهید کمی مدرن تر باشید، آن را با یک تی شرت ساده یا یک تاپ بپوشید.

دامن راسته گل دار

دامن راسته گل دار

پارچه های گل دار از محبوب ترین پارچه ها در فصل بهار و تابستان هستند و دامن های راسته با این طرح نیز از این قاعده مستثنی نیستند. حتما نباید به دامن های راسته مشکی ساده وابسته باشید می توانید از این دامن ها در طرح گل دار کمک بگیرید تا بیشتر مطابق با فصل باشد.

دامن راسته با کمربند

دامن راسته با کمربند

در مجموعه لباس های این فصل دامن هایی که تمرکز آنها روی کمر بود، بسیار به چشم می خورد. در این بین دامن های راسته با کمربند نیز خیلی مورد استفاده قرار گرفته است.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه