برترین برندهای کیف لاکچری با طراحی های خاص و قیمت های متوسط

written by بانوی شهر 27 مرداد 1396
برترین برندهای کیف لاکچری با طراحی های خاص و قیمت های متوسط

بسیاری از خانم ها به کیف دستی خود بسیار اهمیت می دهند. کیف دستی می تواند نشان دهنده ی سلیقه و شیک و پوشی باشد و شاید هیچ چیز مثل در دست داشتن کیفی از برند های مطرح کیف با طراحی های خاص و شیک نتواند ظاهر یک خانم را متحول کند.

از آنجایی که مشهور ترین برندهای کیف دنیا، بسیار لوکس و گران هستند و قاعدتا همه نمی توانند از پس خریدشان بر آیند، برندهای مطرحی در تمام دنیا شروع به طراحی و تولید کیف های لوکس و زیبا، با قیمت های مناسب تر کرده اند.

در اینجا چند نمونه از این برندهای مطرح کیف دنیا را به شما معرفی می کنیم که علاوه بر دارا بودن طراحی و استایل خاص، در دنیا بسیار شناخته شده هستند و توسط طیف گسترده تری از خانم های شیک پوش استفاده می شوند.

  •  کوچ Coach

برندهای مطرح کیف - مد و زیبایی

کوچ یک برند لاکچری کیف نیویورکی است که در سال 1941 شروع به کار کرد. در مقایسه با دیگر برند های مطرح کیف امروزی، قدمت بیشتری دارد و سرچشمه های تولیدش سنتی تر است.

در سال 2015، برند کوچ با همکاری ویتزمن، به کیف ها و خرده ریزهایش یک برند لاکچری کفش هم اضافه کرد.

در طی زمان بسیار کوتاهی، کوچ بیش از 450 مغازه در آمریکای شمالی، 500 مغازه ی مستقیم در آسیا و 30 مغازه در اروپا دایر کرد.

مدل کیف های لوکس کوچ که از برند های مطرح کیف دنیا بود، در ابتدا بسیار ساده و کلاسیک و درست شده از یک نوع چرم با رنگ های سنگین بودند، اما در حدود سال 2000 این برند کیف شروع به طراحی و تولید کیف هایی با ترکیب جنس های مختلف مثل چرم و کنف و نایلون در رنگ های مختلف و لوگوهای پرینت شده کرد.

بیشتر بخوانید:  مشهورترین برندهای کیف دنیا کدام هستند؟

برندهای مطرح کیف - مد و زیبایی

  • مایکل کورس (Michael Kors (MK

برندهای مطرح کیف - مد و زیبایی

مایکل کورس که یکی از برند های مطرح کیف در دنیاست در سال 1981 در انگستان کار خود را آغاز کرد. این برند لوکس برای طیف وسیع و جهانی لوازم جانبی یا اکسسوری، کفش و لاین های لباسش شناخته شده بود. محصولات مایکل کورس اغلب طراحی های متمایز و شاخصی دارند که با رویکردی اسپرت طراحی شده اند.

محصولات مایکل کورس به صورت مغازه در مغازه، یعنی در قسمتی از یک مغازه یا دپارتمان استور دیگر به فروش می رسند که تعداد آنها به بیش از 2000 تا در سراسر دنیا می رسد.

اگر شما وسایل زیادی در کیفتان می ریزید، می خواهید کیفی کار آمد و با دوام داشته باشید و همیشه هم ظاهری شیک داشته باشید، کیف های لوکس مایکل کورس می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

برندهای مطرح کیف - مد و زیبایی

  • کیت اسپید Kate Spade

برندهای مطرح کیف - مد و زیبایی

کیت اسپید هم یکی از برند های مطرح کیف دنیاست که کارش را در سال 1993در نیویورک و با لوازم جانبی یا همان اکسسوری و لباس هایی تحت نام های کیت اسپید نیویورک ( Kate Spade New York ) و جک اسپید (Jack Spade) آغاز کرد.

رنگ های شاد و پر انرژی این برند که از شاخصه های آن هستند القا کننده حس ماجراجویی و بازتاب کننده هیجانات هستند. کمپانی کیت اسپید همچنین مالک یک برند خصوصی جواهرات به نام ادلینگتون (Adlington) هست.

این برند بیش از 360 شعبه در سرتاسر دنیا دارد. لوگوی شبیه بیل این برند برگرفته از نام آن (Spade) می باشد.

برندهای مطرح کیف - مد و زیبایی

  • فورلا Furla

فورلا بر خلاف همتایان دیگرش، این مزیت را دارد که برندی ایتالیایی است. هرچه که باشد بیشتر برند های مطرح کیف دنیا، محصولات لوکس خود را در ایتالیا می سازند. آن هم به دلایلی کاملا مشخص و شناخته شده. مهارت کیف و کفش سازان ایتالیایی و مرغوبیت و تنوع جنس خام اولیه به خصوص چرم در بخش های مختلف ایتالیا بی نظیر است.

بیشتر بخوانید:  در دنیای مد کیف زنانه سال 2017 چه می گذرد؟

فورلا که یک صنعت خانوادگی تاسیس شده در سال 1927 است از این مزیت به خوبی آگاه  است و روی آن مانور می دهد.

مدیر اجرایی برند توضیح می دهد که می خواهد از هر ظرفیت و توانی که می شود برای افزایش تولید و به دست آوردن بازار رو به رشد طبقه ی متوسط، استفاده کند.

برندهای مطرح کیف - مد و زیبایی

طراحی های فورلا که امروزه یکی از برندهای مطرح کیف محسوب می شود، چیزی بین مینیمال، پیشرو، کلاسیک و پرزرق و برق است که با خلاقیت و تازگی مخصوص ایتالیایی اش در دنیای کیف می درخشد.

فورلا محصولات خود را این گونه توصیف می کند : سمبلی جهانی از عشق به زیبایی و کلاس، به زبان ایتالیایی!

یکی از معروفترین کیف های فورلا، کیف معروف آبنبات ( Candybag )می باشد.

برندهای مطرح کیف - مد و زیبایی

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه