بهترین آرایش برای رنگ پوست شما چیست؟

written by بانوی شهر 26 اسفند 1395
بهترین آرایش برای رنگ پوست شما چیست ؟

یکی از فاجعه بارترین اشتباهاتی که ممکن است در آرایش کردن مرتکب شوید، آرایش نامتناسب با رنگ پوست است. این نیست که شما نباید رژ گونه ی نارنجی یا سایه چشم آبی بزنید، موضوع بر سر بهترین انتخابی است که زیبایی های صورت شما را بیشتر نمایان می کند.

استفاده از رنگ های اشتباه ممکن است شما را زیادی سفید و بی روح یا کثیف نشان بدهد. هم چنین آرایش متناسب با رنگ پوست، خیلی طبیعی تر به نظر می رسد.

  • چطور بفهمیم رنگ پوستمان چیست؟

بهترین آرایش برای رنگ پوست - مد و زیبایی

بیشتر برندهای لوازم آرایش سایه – رنگ های خود را به دسته هایی مثل لطیف، روشن، بژ، طبیعی، متوسط و تیره تقسیم می کنند. خیلی هم عالی. اما برای فهمیدن رنگ پوست خودتان باید در پس زمینه رنگی پوست متمرکز شوید. پس زمینه رنگی است که در ورای پوست سطح صورت خودش را نشان می دهد. سرد، گرم یا خنثی

چطور این را بفهمید؟ ساده است. پشت مچ دستتان را نگاه کنید. اگر رگ های شما آبی یا بنفش بود شما پوستی سرد، اگر سبز بود، پوستی گرم و اگر رنگی طبیعی داشت، پوستی خنثی دارید.

  • برای پوست سرد

بهترین آرایش برای رنگ پوست - مد و زیبایی

چه پوستتان روشن است چه تیره، کسانی که پوست سرد دارند، با رنگ هایی مثل صورتی های سرد، بنفش، قرمز، آبی، سبز و خاکستری بهتر هستند. به جای رژ گونه ی صورتی – هلویی از رژ گونه ی صورتی – آبی استفاده کنید.

سایه های خاکستری و بنفش پررنگ چشم هایتان را درشت تر نشان می دهد.

از رنگ های روشن نترسید. رنگ هایی مثل صورتی گرم و بنفش شاید در پالت خیلی هم جالب نباشند، اما قطعا روی صورت شما جلوه خواهند کرد.

  • برای پوست های گرم

بهترین آرایش برای رنگ پوست - مد و زیبایی

حدس زدنش اصلا سخت نیست که افرادی با پوست گرم، با رنگ های گرم بهتر هستند. اگر پوست گرمی دارید بهتر است سراغ رنگ هایی مثل نارنجی، نارنجی- قرمز، صورتی، قهوه ای، برنزی و طلایی بروید. رژ گونه ی هلویی یا نارنجی را امتحان کنید.

بیشتر بخوانید:  آرایش تابستانی با سایه چشم صورتی

برای لب ها بهتر است سراغ قرمزهای نارنجی بروید نه قرمز های آلبالویی.

از رنگ های طبیعی و خاکی نترسید. رنگ های قهوه ای و برنز متالیک شما را گرم تر و جذاب تر می کند.

  • برای پوست های طبیعی

بهترین آرایش برای رنگ پوست - مد و زیبایی

اگر تون رنگی پوستتان خنثی است به شما تبریک می گوییم! شما می توانید تقریبا هر رنگی که دوست دارید آرایش کنید. ارایشتان را هر روز عوض کنید! یک روز با بنفش آرایشی متفاوت بکنید و روز بعد آرایش گرم طلایی داشته باشید.

فقط مواقب باشید خیلی بی روح به نظر نرسید.

سوای اینکه چه رنگ پوستی دارید و چه رنگ آرایشی می کنید، همیشه به یاد داشته باشید کاری را بکنید که دوست دارید. این نکته ها تنها راهنما هستند نه قانون و قاعده!

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه