دکور خانه تان را با این لوازم برش لیزری تغییر دهید

written by ویدا نورمحمدیان 22 مهر 1396
دکور خانه تان را با این لوازم برش لیزری تغییر دهید

اکثر افراد مبلغ زیادی را صرف خرید لوازم جدید برای دکور خانه شان می کنند. آنها دوست دارند خانه شان زیباتر از قبل دیده شود و تغییری عمده و اساسی در آن ایجاد شود. اما این را در نظر داشته باشید برای اینکه خرید اقتصادی تری داشته باشید بهتر است چیزی را در نظر بگیرید که در عین زیبایی کاربردی نیز باشد. شما نمی توانید خانه تان را پر از وسایل تزیینی و زیبایی کنید که هیچ کاربردی ندارند. ما در این مطلب به شما برخی لوازم برش لیزری کاربردی که با لیزر برش داده و طراحی شده اند را معرفی می کنیم که می توانید از آنها برای دکور خانه تان ایده بگیرید.

1 ) طراحی های دیواری

طراحی ها با برش لیزری می توانند ایده ای نوین برای دکور دیوار باشند، اگر فکر می کنید آویزان کردن تابلو به دیوار دیگر تکراری شده است و به دنبال طرحی جدید تر و خلاقانه تر هستید می توانید از طراحی ها با لوازم برش لیزری کمک بگیرید.

 لوازم برش لیزری - زندگی بانوی شهر

2 ) پنل های دیواری

پنل های دیواری نیز یکی از روش های منحصر برای دکور اتاق ها هستند. شما می توانید برای مجزا کردن دو قسمت از یک اتاق از این پنل ها بعنوان پارتیشن استفاده کنید. در صورتیکه برای شما مهم نیست قسمت مجزا شده از اتاق را بتوانید ببینید، پارتیشن هایی که در طرح های مختلف برش داده شده اند می توانند بسیار خلاقانه و زیبا باشند و فضای اتاق را به طرز شگفت انگیزی تغییر دهند.

 لوازم برش لیزری - زندگی بانوی شهر

برخی مواقع این پنل ها سرتاسری هستند و به طور کلی می توانند یک فضا را جدا کنند برخی دیگر نیمه هستند و فقط قسمتی از اتاق را می پوشانند. برای مثال اگر اتاق خواب شما به قدر کافی فضا دارد می توانید قسمتی از آن را با یک پنل دیواری جدا کرده و به محل کار تبدیل کنید اما نیازی نیست این فضا بسته باشد چرا که شما برای تردد به باز بودن فضا نیاز دارید و فقط می خواهید مشخص کنید در این فضا به چه فعالیتی می پردازید.

 لوازم برش لیزری - زندگی بانوی شهر

3 ) ساعت دیواری

معمولا ساعت دیواری ها نیز یکی از وسایل کاربردی هستند که به فضای اتاق زیبایی می بخشند، البته به شرطی که طرحی مناسب با دکور اتاق در نظر بگیرید. ساعت دیواری هایی با طراحی لوازم برش لیزری می توانند گزینه خوبی برای اتاق خواب باشند هرچند استفاده از آنها در طرح های مناسب و مجلل تر برای اتاق پذیرایی نیز بسیار کاربردی خواهد بود.

 لوازم برش لیزری - زندگی بانوی شهر

4 ) فریم ها

شاید تصور اولیه خیلی ها از فریم یک عکس یک فریم فلزی ساده باشد اما امروزه همه چیز تغییر کرده است و شما می توانید فریم هایی را که با لیزر برش داده شده اند برای عکس هایتان در نظر بگیرید. این فریم ها معمولا چهره ای جدید و خلاقانه به فضای اتاق می دهند.

 لوازم برش لیزری - زندگی بانوی شهر

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه