در فصل پاییز چه رنگ لباس هایی بپوشیم؟

written by بانوی شهر 29 آذر 1395
در فصل پاییز چه رنگ لباس هایی بپوشیم؟

پاییز فصل متنوعی است، با سردتر شدن هوا لباس ها ضخیم تر می شوند و با تغییر فصل رنگ های جدیدی بعنوان رنگ سال معرفی می شوند. جدای از اینکه چه رنگی رنگ سال است، بد نیست بدانید، رنگ هایی هستند که در فصل پاییز و با لباس های پاییزی زیبایی بیشتری دارند. پس بهتر است این رنگ ها را بشناسیم تا بتوانیم کمی فشن تر لباس بپوشیم.

1 ) آبی فیروزه ای : 

رنگ آبی فیروزه ای رنگ سردی به نظر می رسد اما در کنار رنگ های گرم این فصل به خوبی خودش را نشان می دهد. بهتر است این رنگ را با رنگ مشکی ست کنید.

2 ) طلایی :

طلایی رنگ درخشانی است، رنگی که در این فصل شاید زیاد ببینید. لباس های تنگ در رنگ طلایی زیباتر خواهند بود. نکته خوبی که این رنگ دارد اینست که این رنگ نیاز به جواهرات ندارد.

3 ) بنفش : 

بنفش رنگی سلطنتی است، در عین حال رنگی مناسب برای لباس های میهمانی نیز می باشد. این رنگ را با زیورآلات مشکی هماهنگ کنید تا جلوه آن بیشتر شود.

رنگ لباس پاییزی - مد و زیبایی

 

4 ) رنگ شتری : 

رنگ شتری کمی کلاسیک تر است و می تواند برای کت های این فصل رنگ مناسبی باشد. همراه با این رنگ بهتر است لباس هایی بپوشید که هم خانواده این رنگ هستند و یا لباستان را همراه با کمربندی از یک رنگ متضاد تکمیل کنید.

5 ) مشکی :

مشکی رنگ جذابی است. جدای از اینکه بیشتر این رنگ را برای عزا می بینیم اما انتخاب یک رنگ مشکی مطلق و زیبا برای این فصل می تواند به جذابیت شما بیفزاید. بعلاوه مشکی رنگ خنثی است و می توانید آن را با هر رنگ دیگری ست کنید.

6 ) سبز زمردی :

رنگ های طیف جواهرات گرانقیمت، رنگ هایی هستند که در فصل پاییز به چشم می آیند. این رنگ نیز بسیار مناسب میهمانی ها خواهد بود و با انتخاب بافتی مناسب با این رنگ می توانید بسیار بدرخشید.

7 ) قرمز روشن :

قرمز رنگی آتشین در طبیعت است، شما نمی توانید از آن بگذرید. این رنگ را زمانی انتخاب کنید که می خواهید در جایی بدرخشید و توجه بیشتری به سمت شما باشد. رنگ های قرمز تیره را می توانید با رنگ های خنثی یا رنگ های روشنتری از طیف قرمز هماهنگ کنید.

 

چند نکته کلی :

  • اگر می خواهید چهره ای گرم تر داشته باشید رنگ های تیره تر بپوشید، رنگ هایی همانند قهوه ای شکلاتی یا کبود، شما را گرم تر نشان می دهند.
  • رنگ های روشن شما را زنانه تر می کنند. معمولا رنگ های تیره تر برای فصل پاییز مناسب تر هستند اما اگر می خواهید کمی آرام تر و زنانه تر به نظر برسید از رنگ های روشن تری برای لباس هایتان استفاده کنید. طلایی معمولا انتخاب خوبی برای این زمان هاست.
مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه