هفت ایده برای رنگ موی طلایی صورتی (رز گلد)

written by سمیرامیس نوروزی 8 بهمن 1395
هفت ایده برای رنگ موی طلایی صورتی

رنگ طلایی صورتی از جمله رنگ هایی است که این روزها در بسیاری جاها مورد توجه قرار می گیرد از جمله گوشی آیفون یا انواع زیورآلاتی که در این رنگ به بازار عرضه می شوند. شما می توانید این رنگ مد روز را روی موهایتان نیز اعمال کنید و رنگی ترکیبی از طلایی و صورتی به موهایتان بزنید. از ترکیب این دو رنگ انواع رنگ های متنوع ایجاد می شود که ما در این مطلب به هفت رنگ زیبا و مد روز طلایی صورتی اشاره می کنیم.

  • صورتی آبنباتی :

این رنگ طلایی صورتی ترکیبی زیبا از رنگ بلوند روشن و لولایت های صورتی است. اگر از رنگ بلوند ساده موهایتان خسته شده اید می توانید این بار این رنگ ترکیبی را امتحان کنید. این رنگ مو بیشتر برای افرادی مناسب است که پوستی نسبتا روشن دارند.

رنگ طلایی صورتی - مد و زیبایی

  • صورتی قهوه ای :

رنگ طلایی صورتی می تواند تیره نیز باشد، این رنگ تیره و شیک به شما نشان می دهد می توانید هم طبق مد روز حرکت کنید هم بسیار حرفه ای به نظر برسید. این ترکیب رنگ رگه هایی از رنگ صورتی طلایی در اعماق رنگ قهوه ای دارد که در نظر اول به چشم نمی آید چرا که کل رنگ قهوه ای را از بین نبرده است اما در عین حال رگه های رنگ صورتی طلایی جلای خاصی به این رنگ مو داده است. افرادی که پوستی نیمه تیره دارند بهتر است این رنگ مو را امتحان کنند.

رنگ طلایی صورتی - مد و زیبایی

  • صورتی صدفی :

این رنگ بخاطر داشتن هایلایت های سفید و لولایت های صورتی روشن به رنگ صورتی صدفی مشهور است. این رنگ نیز یکی دیگر از رنگهای روشنی است که بیشتر مناسب خانم هایی با پوست روشن می باشد.

رنگ طلایی صورتی - مد و زیبایی

  • صورتی پانک :

اگر می خواهید رنگ مویتان تغییری محسوس تر در چهره تان ایجاد کند، به دنبال رنگ هایی که صورتی بیشتری دارند بروید. این رنگ در سه سطح ایجاد شده است ریشه ها که تیره تر هستند و پس از آن رنگ صورتی که تقریبا کمی تیره است و در انتهای مو رنگ صورتی که به سفید تبدیل می شود. در حقیقت رنگ تیره ریشه مو چیزیست که در این رنگ نسبت به سایر رنگ های صورتی طلایی تغییر ایجاد می کند. این رنگ نیز برای افرادی که پوستی نسبتا روشن دارند پیشنهاد می شود.

رنگ طلایی صورتی - مد و زیبایی

  • صورتی هلویی :

این رنگ طلایی صورتی در اعماق خود رنگ هلویی دارد برای همین می توان دید قرمزی آن کمتر است. هر چند این رنگ در حقیقت طلایی نیست و بیشتر شبیه کرم است اما از رنگ هایی است که در اعماق آن رنگ های صورتی طلایی دیده می شود چرا که این دو یکدیگر را خنثی کرده اند. این رنگ نیز برای افرادی که پوستی نسبتا روشن دارند پیشنهاد می شود.

رنگ طلایی صورتی - مد و زیبایی

  • صورتی چند رنگ :

این رنگ بسیار جذاب است چرا که در آن می توان چند رنگ مختلف صورتی طلایی را یافت که تیره روشنی آنها به موها عمق و بعد خاصی می دهد. این رنگ ها خیلی محسوس نیستند و به طوری با هم ترکیب شده اند که فقط ذراتی از تیره روشنی آنها در میان مو مشخص باشد. این رنگ که تقریبا تیره نیز می باشد مناسب پوست های تیره و متوسط است.

رنگ طلایی صورتی - مد و زیبایی

  • صورتی آمبره :

آمبره برای هر رنگی زیبا و جذاب است و این مدل رنگ زدن این روزها بسیار مد است، رنگ صورتی آمبره نیز یکی از جذاب ترین هاست. ترکیبی از رنگ قهوه ای که به طلایی بلوند می رسد ولی در تمامی مراحل سرخی خود را حفظ کرده است.این رنگ صورتی آمبره برای افرادی که پوست تیره و متوسط دارند مناسب است.

رنگ طلایی صورتی - مد و زیبایی

بیشتر بخوانید:  چهار دلیل برای اضافه کردن تخت تاشو به دکوراسیون اتاق
مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید