رنگ های متنوع رژ گونه و استفاده های آنها

written by بانوی شهر 12 دی 1395
رنگ های متنوع رژ گونه و استفاده های آنها

وقتی برای خرید یک رژ گونه به یک فروشگاه لوازم آرایشی می روید شاید با رنگ های متنوعی رو به رو شوید و انتخاب رنگ مناسب برایتان کمی دشوار باشد، یا شاید همیشه از یک رنگ برای آرایش گونه هایتان استفاده می کردید و این بار می خواهید رنگی متفاوت را امتحان کنید. بد نیست بدانید برخی از رنگ هایی که شاید شما فکر می کنید عجیب هستند در واقعیت می توانند رنگ مناسبی برای پوست شما باشند. با هم چند رنگ متنوع را مرور می کنیم.

1 ) برنز :

شاید رنگ برنز اولین انتخاب شما برای رژ گونه نباشد اما اگر یک لایه کمرنگ از این رنگ را روی گونه هایتان بزنید درخشندگی بیشتری به چهره اتان می بخشد.

رنگ های متنوع رژ گونه - مد و زیبایی

2 ) سبز :

تعجب نکنید! این رنگ قرار نیست گونه های شما را به رنگ سبز تبدیل کند. این رنگ در واقع فقط کمی گونه هایتان را گلگون می کند.

3 ) صورتی تند :

اگر رنگ پوست تیره تری دارید این رنگ صورتی می تواند روی پوست شما به خوبی خودش را نشان دهد. اما دقت داشته باشید که رژ گونه های پودری را باید در چند لایه روی پوست بزنید، پس از کمرنگ شروع کنید تا به رنگ دلخواهتان برسید.

رنگ های متنوع رژ گونه - مد و زیبایی

4 ) شرابی : 

رنگ های شرابی برای پوست های تیره و نیمه تیره مناسب هستند. رنگ های تیره تر برای فصل های سرد مناسب ترند. اما این رنگ را خیلی پررنگ نزنید، ما می خواهیم فقط سایه ای از این رنگ روی گونه های شما مشخص باشد.

رنگ های متنوع رژ گونه - مد و زیبایی

5 ) هلویی : 

هلویی رنگ مناسبی برای نشان دادن گونه هایتان است ، این رنگ را روی  استخوان گونه بزنید تا گونه هایتان برجسته تر دیده شوند. این رنگ می تواند چهره شما را بسیار مدرن کند.

رنگ های متنوع رژ گونه - مد و زیبایی

6 ) قهوه ای :

رنگهای طیف قهوه ای هم همیشه کمی گیج کننده هستند اما از آنجایی که این رنگها تیره هستند، می توانند گونه های شما را برجسته تر کنند. آنها را زیر استخوان گونه هایتان بزنید. بهتر است این رنگ ها را با رنگ های روشن  ترکیب کنید.

رنگ های متنوع رژ گونه - مد و زیبایی

7 ) نارنجی :

شاید فکر کنید این رنگ از رنگ هاییست که برای گریم دلقک ها استفاده می کنند! اما اشتباه می کنید. استفاده درست و ترکیبی از این رنگ می تواند شما را بسیار جذاب کند. لایه کمرنگی از این رنگ را  کنار پلک ها و پایین استخوان گونه ها بزنید. رنگی که روی پوستتان ایجاد می شود چهره شما را سالم تر نشان می دهد و گرمای بیشتری به آن می بخشد.این رنگ برای پوست های تیره بهتر عمل می کند.

رنگ های متنوع رژ گونه - مد و زیبایی

8 ) سفید : 

رنگ سفید بیشتر نقش روشن کننده و براق کننده پوست را ایفا می کند و همانند هایلایت عمل می کند. از این رنگ در کنار رنگ های دیگر استفاده کنید و آن را  جایی بزنید که می خواهید کمی تیره روشنی را بیشتر کنید مثلا زیر ابروها یا روی گونه ها

9 ) یاسی :

اگر رنگ پوست کمرنگ یا سردی دارید این رنگ می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. یاسی که کمی رنگ بنفشی در خود دارد چهره شما را آرام تر و ملیح تر نشان می دهد.

رنگ های متنوع رژ گونه - مد و زیبایی

10 ) بنفش : 

رنگ بنفش می تواند روی پوست افرادی که رنگ پوست تیره تری دارند بهتر خودش را نشان دهد. اما باید دقت داشته باشید که خیلی این رنگ را پررنگ نزنید و لایه به لایه رنگ آن را تیره کنید تا به رنگ دلخواهتان برسید.

11 ) فندقی :

رنگهای فندقی برای کانتور کردن، رنگ های مناسبی هستند. این رنگ ها روی پوست رنگی گرم و طبیعی دارند بخصوص روی پوست هایی که گندمی هستند و خیلی تیره نیستند این رنگ بهتر دیده می شود. با این رنگ می توانید عمق بیشتری به گونه هایتان بدهید. استفاده این رنگ زیر گونه  باعث می شود صورتتان کمی استخوانی تر به نظر برسد.

رنگ های متنوع رژ گونه - مد و زیبایی

12 ) قرمز روشن  :

استفاده نادرست از رنگ های قرمز روی صورت می تواند آن را به یک کابوس تبدیل کند. پس باید تمرین بیشتری داشته باشید تا به طیف مناسب رنگی این رنگ رژگونه برسید. این رنگ در کنار یک آرایش تکرنگ مونوکروم می تواند بسیار زیبا باشد.

رنگ های متنوع رژ گونه - مد و زیبایی

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه