نقاطی از اتاق که رنگ کردنشان فکر می خواهد

written by بانوی شهر 16 اسفند 1395
نقاطی از اتاق که رنگ کردنشان فکر می خواهد

ما همیشه به رنگ دیوارها فکر می کنیم، گاهی ممکن است درها  و پنجره ها را نیز رنگ کنیم، اما همیشه نقاطی دور از دید ما هستند که به رنگ کردنشان فکر نمی کنیم. در حالی که رنگ کردن آنها می تواند تغییر بزرگی در دکور خانه ایجاد کند.

  • دیوارهای داخل کمد

رنگ کردن اتاق - زندگی بانوی شهر

احتمالا به این فکر می کنید که دیوارهای داخل کمد مشخص نیستند و نیازی به رنگ شدن نیست. اشتباه می کنید. دیوارهای داخل کمد لباس ها را رنگی زیبا بزنید، حالا هر بار که کمدتان را باز می کنید مرتب تر به نظر می رسد و این باعث می شود بیشتر به فضای داخل کمد اهمیت بدهید و آن را مرتب کنید تا دیواره هایش نمایان شوند و زیبایی خود را نشان دهند.

  • لبه های در

رنگ کردن اتاق - زندگی بانوی شهر

خیلی عجیب به نظر می رسد درست است؟ چه کسی لبه های در را رنگ می زند؟ اما وقتی در اتاق باز است این گوشه ها نمایان می شوند و می توانند نقش مهمی در فضای اتاق ایفا کنند. اگر نمی خواهید به رنگ کلی در دست بزنید و از رنگ سفید آن راضی هستید با رنگ کردن گوشه در می توانید تغییر را در اتاق ایجاد کنید.

  • داخل کابینت های آشپزخانه

رنگ کردن اتاق - زندگی بانوی شهر

کابینت های سفید انتخاب خیلی ها برای آشپزخانه هستند. اگر نمی خواهید این کابینت ها را رنگ کنید و از سفیدی آنها رضایت دارید داخل آن را رنگ کنید تا قفسه های داخل کابینت بیشتر نمایان باشند. حالا زمانیکه بشقاب ها و وسایل آشپزخانه تان را داخل کابینت می چینید زیباتر جلوه می کنند و هر بار که کابینت ها را باز می کنید حس بهتری خواهید داشت.

  • کشوی لباس ها

رنگ کردن اتاق - زندگی بانوی شهر

اگر از کشوی چوبی لباس ها خسته شده اید می توانید اطراف کشوها را رنگ کنید. با این کار کشوی لباس های شما شکلی جدید و مدرن به خود می گیرد.

  • دیواره های داخل بوفه یا ویترین

رنگ کردن اتاق - زندگی بانوی شهر

شما داخل بوفه یا ویترین لوازم زیبایی قرار می دهید. با رنگ کردن دیوار داخل ویترین می توانید کاری کنید این لوازم بیشتر نمایان شوند. از یک رنگ جذاب و شاد استفاده کنید تا فضای اتاق را پرانرژی تر کند.

  • دیوار پشت قفسه کتاب ها

رنگ کردن اتاق - زندگی بانوی شهر

این کار بهترین راه نشان دادن مجموعه کتابهایتان است. می توانید از رنگ آبی برای کتابخانه استفاده کنید، با این کار حتما علاقه بیشتری به مطالعه پیدا می کنید.

  •  قاب پنجره ها

رنگ کردن اتاق - زندگی بانوی شهر

نیازی نیست منتظر بمانید خورشید طلوع کند تا پنجره اتاق بتواند نقشی ایفا کند. با رنگ کردن پنجره ها به آنها نقش دهید. با توجه به دکور اتاق رنگی را انتخاب کنید که فضای پنجره را جذاب تر نشان دهد.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه