با استفاده از روغن جوجوبا یک محلول ضد چروک بسازید

written by ویدا نورمحمدیان 26 شهریور 1396
با استفاده از روغن جوجوبا یک محلول ضد چروک بسازید

شما به راحتی و بدون نیاز به هزینه بالا می توانید محلولی تهیه کنید که به صورت طبیعی از چروک افتادن روی پوستتان جلوگیری کرده و به جوان ماندن پوست کمک کند. برای این کار از روغن جوجوبا و روغن های مکمل که در ادامه پیشنهاد می گردد استفاده کنید.

روغن مکمل خود را با توجه به نیازتان انتخاب کنید

روغن جوجوبا - شادابی و سلامتی

روغن جوجوبا - شادابی و سلامتی

شما می توانید از بین روغن های دانه انگور، روغن گل یاس، روغن صمغ و هلیکروسوم یکی را انتخاب کنید. این روغن ها به جوانسازی پوست کمک کرده و باعث رشد سلول های جدید می شوند. روغن جوجوبا یک ضد چروک طبیعی است که با ترکیب شدن با این روغن های مکمل به خوبی روی پوست اثر می گذارد.

روغن ها را با هم ترکیب کنید

مقدار 25 قطره از روغن مکملی که انتخاب کردید را در 2 اونس روغن جوجوبا ریخته و با هم ترکیب کنید.

محلول را در ظرف بریزید

برای نگهداری این محلول آن را در یک ظرف شیشه ای با بدنه تیره بریزید و درب آن را محکم ببندید تا هوا وارد آن نشود.

ترکیب آماده استفاده است

محلول تهیه شده از روغن جوجوبا حالا دیگر آماده استفاده است و شما می توانید به طور مرتب روزانه حداقل یک یا دو بار صبح و شب آن را روی صورت بمالید و پس از 3 تا 4 دقیقه آن را بشویید. هنگام انتخاب روغن مکمل دقت کنید که چه خواصی مد نظرتان است، می خواهید پوستتان مرطوب و نرم شود یا خواص دیگری در نظر دارید. آلرژی و حساسیت هایی که ممکن است به گیاه خاصی داشته باشید را نیز در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین بهره را از محلول تهیه شده ببرید. با استفاده مداوم از این محلول می توانید کاری کنید چروک های پوستتان کمتر نمایان شود و پوست جوان بماند.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه