چطور رژ لب قرمز انتخاب کنیم؟

written by بانوی شهر 27 اسفند 1395
چطور رژ لب قرمز انتخاب کنیم؟

بدون شک، رنگ قرمز یکی از جذاب ترین رنگهاست، بخصوص زمانی که نوبت به آرایشی زیبا و شیک می رسد بیشتر خانم ها به رژ لب قرمز رو می  آورند. این رنگ باعث می شود جذابیت بیشتر، اعتماد به نفس و احساس قدرت داشته باشید.بسیاری مواقع چنین رنگی را در آرایش افراد دیگر می بینیم، اما وقتی همان رژ لب را خودمان استفاده می کنیم چنین ظاهری به ما نمی بخشد.

برای اینکه بهترین رژ لب را انتخاب کنید باید به رنگ پوستتان دقت داشته باشید. می توانید رژ لب های قرمز مختلفی را امتحان کنید تا به رژ لب دلخواه خود برسید. این را به یاد داشته باشید که رژ لب قرمز مناسب باید چهره شما را شاداب تر و صورتتان را روشن تر نشان دهد. ما در اینجا به شما راهنمایی می کنیم چطور بهترین رنگ قرمز را مناسب با پوست انتخاب کنید.

  • پوست های روشن

رژلب قرمز - مد و زیبایی

اگر پوست شما همانند پوست هنرمندان مشهور هالیوود نظیر کیت وینسلت سفید است به دنبال رژ لب قرمزی بروید که کاملا قرمز است. از شدت سرخ بودن این رنگ نترسید. باید بگذارید لبتان در این رنگ زیبا بدرخشد، بخصوص اگر خیلی فرصت رسیدگی به مو و سایر آرایش صورت را ندارید این بهترین روش برای جذاب تر شدن است. اگر رنگ قرمزی که انتخاب کردید کمی به صورتی می زند، با یک خط لب شبیه به رنگ قهوه ای دور تا دور آن را بکشید. این کار را قبل از رژ لب زدن انجام دهید.

  • پوست های متوسط و برنزه

رژلب قرمز - مد و زیبایی

این دسته از پوست ها کمی پیچیده تر هستند چرا که طیف رنگی روشن تر و تیره تر دارند. بهترین انتخاب برای این دسته، رژهای قرمزیست که در آنها رنگ نارنجی وجود دارد. اگر رژ لبی که زدید خیلی نارنجی به نظر می رسد یک رنگ دیگر در طیف رنگ شرابی به آن اضافه کنید. می توانید از رژ لب مایع استفاده کنید که درخشش بیشتری به لبتان بدهد.

  • پوست های تیره

رژلب قرمز - مد و زیبایی

این دسته از افراد پوست های تیره تری نسبت به برنز یا متوسط دارند، برای این دسته نیز رژ لب قرمز شرابی که با صورتی یا نارنجی ترکیب شده اند مناسب است.اگر رژ لبتان به نظر خیلی صورتی بود کمی برق لب طلایی یا نارنجی روی آن بزنید.

مقالات مرتبط را بخوانید

1 دیدگاه

طراحی چهره 25 مرداد 1396 - 10:01 ق.ظ

خسته نباشید ممنون به خاطر این وبسایت زیبا

Reply

بدون دیدگاه