رنگ های رژلب مناسب فصل پاییز

written by بانوی شهر 17 مهر 1396
رنگ های رژلب مناسب فصل پاییز

برای داشتن آرایشی زیبا و درخشان، همه چیز به انتخاب رنگ های  مناسب بستگی دارد. فصل پاییز نیز رنگ های خاص خود را دارد. برای انتخاب رنگ های رژلب مناسب، بگذارید تا رنگ پوستتان راهنمای شما باشد. اینکه رنگ پوستتان چگونه باشد ( رنگ سرد، گرم یا طبیعی )، می تواند به شما کمک کند تا رنگی را برای رژ لبتان انتخاب کنید که بیشتر با شما همخوانی داشته باشد.

در ادامه این مطلب می توانید با رنگ های رژلب که هم مناسب فصل پاییز هستند هم مناسب رنگ پوست شما آشنا می شوید.

پوست های روشن یا سرد

رنگ های رژلب - مد و زیبایی

1 ) اگر رنگ پوست شما روشن است، رنگ های رژلب با طیف صورتی می توانند بهترین انتخاب شما باشند. این رنگ صورتی می تواند گزینه خوبی برای آرایش روزانه شما و آرایش مناسب محیط کار باشد.

رنگ های رژلب - مد و زیبایی
2 ) رنگ های تیره و مات در هفته های مد فصل پاییز بسیار درخشیدند. رنگی که همانند این رنگ کمی بنفشی داشته باشد می تواند انتخاب خوبی برای یک آرایش تیره پاییزی باشد. این رنگ های رژلب برای پوست های روشن تر زیبا خواهد بود.

رنگ های رژلب - مد و زیبایی

3 ) رنگ های رژلب طیف قرمز شرابی، پوست هایی که روشن تر هستند را درخشان تر نشان می دهند. چرا که این رنگها به اندازه قرمز خالص، شدید و پررنگ نیستند که تمام توجه را به خودشان جلب کنند. این رنگ مناسب استفاده همراه با پیراهن ها و لباس های مخملی که در فصل پاییز در بیشتر جاها می بینید می باشد.

پوست های رنگ تیره یا گرم

رنگ های رژلب - مد و زیبایی

4 ) بهترین راه برای تکمیل کردن رنگ های رژلب طیف طلایی چهره این است که رنگی انتخاب کنید که گرمای آن را بیشتر نمایش دهد. این رنگ نارنجی که کمی زردی نیز دارد می توند برای رنگ های پوست تیره انتخابی مناسب باشد.

رنگ های رژلب - مد و زیبایی

5 ) رنگ های طیف قهوه ای گرمای بیشتری به چهره می بخشند و رنگ تیره پوست تان را بیشتر نمایش می دهند.

رنگ های رژلب - مد و زیبایی
6 ) قرمز همیشه رنگ زیبایی است بخصوص وقتی کمی رنگ نارنجی در آن باشد. انتخاب این رنگ مات در کنار پوست تیره شما می تواند گزینه هوشمندانه ای باشد.

پوستهای رنگ خنثی یا معمولی

رنگ های رژلب - مد و زیبایی
7 ) بد نیست رنگ هایی که پایه آنها صورتی ملایم است را همیشه همراه داشته باشید. رنگ های مات شاید کمی بی روح به نظر برسند اما در کنار آرایش مناسب می توانند گزینه ای ایده آل برای فصل پاییز باشند.

رنگ های رژلب - مد و زیبایی
8 ) رنگ های پوستی که طبیعی یا بی رنگ هستند با  رنگ های رژلب  که آنها نیز بیرنگ به نظر می رسند همخوانی دارند و حتی این رنگها می توانند رنگ پوست را بیشتر به نمایش بگذاریند. این طیف رنگ کاکائویی که بسیار روشن است می تواند برای یک آرایش روزمره ایده آل باشد.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید