طراحی های ناخن بر اساس ستاره ماه ها (پاییز)

written by بانوی شهر 24 شهریور 1396
طراحی های ناخن بر اساس ستاره ماه ها ( پاییز )

حتما به خاطر دارید که از طراحی ناخن با توجه به ماه های سال برایتان گفتیم. در اینجا طرحهای ماه پاییز را با هم بررسی می کنیم. این طراحی ها با توجه به ماه تولد افراد کشیده شده است.

1 ) مهر ( برج میزان )

افراد این ماه کمی نگران در عین حال مهربان و محترم هستند. این افراد به جواهرات گران علاقه مند هستند بنابراین طرح هایی که بتوانند همانند جواهرات در دستانشان بدرخشد خوشایند آنها خواهد بود. شما می توانید از این طرح ها ایده بگیرید.

  • جواهرات

طراحی ناخن - جواهرات

با استفاده از لاک های طلایی و درخشان می توانند طرح هایی روی ناخن بکشید که مانند جواهرات در دستانتان بدرخشند.

  • تزیینات درخشان

طراحی ناخن - تزئینات درخشان

همانطور که گفته شد استفاده از رنگهای طلایی در طراحی ناخن در عین ساده بودن چشمگیر و جذاب خواهد بود، رنگهای سفید و طلایی در کنار هم شخصیت مهربان و در عین حال مجللی از شما به نمایش می گذارند.

2 ) آبان ( برج عقرب )

افراد این ماه مصمم، کمی مرموز و قوی هستند. رنگ سرخ مناسب ترین رنگ برای طراحی ناخن این افراد خواهد بود. شما می توانید از طرح های زیر ایده بگیرید.

  • مشکی با گوشه های قرمز تیره

طراحی ناخن - مد و زیبایی

 

این دو رنگ در کنار هم بسیار جذاب هستند و شما را شخصی سرسخت و قوی نشان می دهند. ابتدا روی ناخن را لاک قرمز تیره بزنید، سپس روی آن را یک لایه رنگ مشکی یا زرشکی تیره اضافه کنید.

  • آمبره قرمز

طراحی ناخن - مد و زیبایی

رنگ قرمز جذابیت خاصی دارد که اگر در کنار رنگهای دیگر یا به صورت تیره روشن از آن استفاده شود بسیار گیرا در عین حال شیک خواهد بود. با رنگ قرمز می توانید مصمم بودنتان را نیز بیشتر به نمایش بگذارید.

بیشتر بخوانید:  جذابترین رنگ لاک تابستانی 2019

3 ) آذر ( برج قوس )

این افراد صادق، مثبت اندیش و مشتاق هستند. شخصیت مشتاق و مثبت این افراد در رنگهای ملایم و زیبا و طراحی های متنوع خود را نشان می دهند. برای متولدین این ماه طرح های فانتزی با رنگهای ملایم پیشنهاد می کنیم.

  • فلامینگوهای صورتی

طراحی ناخن - مد و زیبایی

فلامینگوها در رنگ صورتی روی پیش زمینه آبی ناخن، شخصیت مشتاق و مثبت اندیش شما را بیشتر نشان می دهد. این طرح را فقط روی یک یا دو ناخن انجام دهید تا خود را بهتر به نمایش بگذارند.

  • پانداهای یوگاکار

طراحی ناخن - مد و زیبایی

پانداها حیوانات مهربانی هستند، به تصویر کشیدن آنها روی ناخن می تواند این بعد از شخصیتتان را به نمایش بگذارد. این حیوانات شخصیت مثبتی نیز دارند و هیچ کجا ازآنها به عنوان حیوان نامهربان نخواهید شنید.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه