طرح هایی زیبا و چشمگیر برای ورودی خانه

written by بانوی شهر 5 اسفند 1395
طرح هایی زیبا و چشمگیر برای ورودی خانه

اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید وقتی فردی وارد خانه تان می شود با دکوری غیر قابل پیش بینی مواجه شود و تا چند ثانیه خیره بماند، با ما همراه باشید تا ایده هایی برای دکور ورودی خانه به شما بدهیم به طوری که به خوبی به میهمانان خوش آمد بگوید.

  • طراحی کف زمین ورودی

ورودی خانه - زندگی بانوی شهر

کار ساده ایست، به راحتی می توانید خطوط شکل گرفته کفپوش اتاق را با رنگ خط بکشید تا طرح کفپوش بیشتر به چشم بیاید. البته برای این کار بهتر است از کفپوشی با طرحی هندسی استفاده کنید تا با این کار جلوه بیشتری بگیرد. با این طرح وقتی شخصی برای اولین بار وارد خانه شما می شود با صحنه ای جذاب و غیرتکراری رو به رو می شود. اینگونه محیط خانه شما را برای میهمانانتان دوست داشتنی تر خواهد کرد.

  • دکور چند کاره

ورودی خانه - زندگی بانوی شهر

ورودی خانه فقط جایی برای آویزان کردن لباس ها نیست. شما می توانید یک میز و یک آینه در اینجا قرار دهید. روی این میز می توانید کلید و وسایل ضروری را قرار دهید و آینه نیز همیشه به کارتان می آید. هنگام خروج از خانه برای بار آخر خود را در آینه نگاه  کنید و با رضایت کامل تری از خانه خارج می شوید.

  • متفاوت از سایر نقاط خانه

ورودی خانه - زندگی بانوی شهر

ورودی خانه شما می تواند یک طرح زیبا و چشمگیر کاغذ دیواری داشته باشد که وقتی کسی وارد منزلتان شد، آن را ببیند و کاملا جذابیت آن به چشمش بیاید. این کار، ورودی خانه شما را از کل خانه مجزا می کند. این ورودی، شیطنت بیشتری نسبت به سایر نقاط خانه خواهد داشت.

  • آینه کاری

ورودی خانه - زندگی بانوی شهر

چه کسی از وجود آینه های بیشتر در خانه اش بدش می آید؟ اگر ورودی خانه یک راهروی باریک است می توانید با آینه کاری، آن را بزرگتر و روشن تر نمایش دهید. آینه ها باعث می شوند ورودی عریض تر دیده شود.

  • استفاده از رنگ های چشم گیر

ورودی خانه - زندگی بانوی شهر

یک رنگ زیبا و جذاب برای درب خانه می تواند فضای ورودی خانه را شاداب و سرزنده کند. ازرنگی پر رنگ استفاده کنید و در عوض دیوارها را رنگی ساده و خنثی بزنید تا درب خانه به خوبی نمایان شود.در آپارتمان های کوچک به دلیل نبود فضا برای مانور و اضافه کردن جزییات بیشتر به خانه باید از چنین روش هایی برای جذاب تر شدن فضا استفاده کنید.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه