ده روش شیک برای به کار بردن طرح ها و وسایل فلزی در دکور خانه

written by بانوی شهر 9 دی 1395
ده روش شیک برای به کار بردن طرح ها و وسایل فلزی در دکور خانه

گاهی از مدل و طرح خانه مان خسته می شویم و می خواهیم به سبکی جدید همه چیز را دکور کنیم. باید بدانید که طرح های فلزی بسیار هماهنگ با فصل پاییز هستند و می توانند انتخاب خوبی برای دکور خانه شما در پاییز باشند. شاید به این فکر کنید که چیدن وسایل و استفاده کردن از طرح و یا وسایل فلزی کار دشواری است، اما ما به شما ایده هایی برای این کار می دهیم تا با استفاده از آنها درخشندگی خاصی به فضای اتاقتان بدهید.

1 ) بالش با روکش رنگ برنز :

اگر از بالش یا کوسن هایی که روکش آنها رنگ برنز است در کنار مبلمان رنگ خنثی استفاده کنید به خوبی خودشان را نشان می دهند.

وسایل فلزی - بانوی شهر

 

2 ) طرح پرده ها :

می توانید پرده ای را برای اتاق خریداری کنید که رگه های طلایی یا برنزی داشته باشد، وقتی طرحی فلزی را به صورت عمودی در اتاق به کار ببرید زیبایی و جزییات بیشتری به اتاق می دهد. از این مدل پرده ها در اتاق غذاخوری استفاده کنید تا شیک بودن خود را بیشتر نشان دهد.

وسایل فلزی - بانوی شهر

 

3 ) لیوان ها : 

این خیلی ساده است که وقتی می خواهید از شر مدل های قدیمی و تکراری خانه خلاص شوید وسایلی نظیر لیوان ها را تغییر دهید. لیوان هایی که طرح هایی به رنگ فلزات – طلایی، مسی یا برنز – دارند را می توانید انتخاب کنید، اما دقت کنید که این وسایل ظرافت خود را نیز حفظ کنند.

وسایل فلزی - بانوی شهر

4 ) وسایل روی اوپن آشپزخانه :

شما به راحتی می توانید دکور آشپزخانه را طوری طراحی کنید که از وسایل فلزی در آن استفاده شود. ست وسایلی که روی اوپن چیده اید را تغییر دهید و با توجه به سایر رنگهای به کار رفته در آشپزخانه  ستی را تهیه کنید که فلزی یا طرح فلزی باشد.

وسایل فلزی - بانوی شهر

5 ) قفسه ها :

معمولا قفسه هایی که در خانه به کار می بریم برای نشان دادن لوازم خانگی مورد علاقه مان است. وقتی به آنها طرحی فلزی بدهیم باعث می شود آنچه داخل قفسه ها قرار می دهیم شیک تر به نظر برسند. جذاب ترین رنگ برای قفسه ها رنگ مسی است که گرما و آرامش بیشتری به فضا می دهد.

وسایل فلزی - بانوی شهر

 

6 ) پارچه ها و حوله ها : 

شما می توانید از طرح هایی برای حوله های آشپزخانه استفاده کنید که براق و در رنگ های متالیک هستند، این طرح ها را می توانید در آشپزخانه، حمام یا دستشویی استفاده کنید تا جلوه پاییزی به فضا بدهند.

وسایل فلزی - بانوی شهر

 

7 ) زیرظرفی :

خیلی ساده شما می توانید دکور میز غذاخوری خود را عوض کنید، از زیر بشقابی یا زیرلیوانی هایی که رنگ فلزی – مثلا طلایی یا نقره ای – دارند استفاده کنید تا میز غذاخوری شما جلال و زیبایی بیشتری به خود بگیرد.

وسایل فلزی - بانوی شهر

 

8 ) ظروف :

شما می توانید از ظروف مسی یا برنزی در اتاق خواب یا حتی آشپزخانه و حمام برای لوازم مختلف استفاده کنید. این ظروف بیشتر جنبه تزیینی دارند و شاید خیلی کاربردی نباشند اما قرار دادن آنها در دکور اتاق می تواند تغییر بزرگی در فضای اتاق ایجاد کند.

وسایل فلزی - بانوی شهر

 

9 ) لیوان یا ماگ :

اگر می خواهید از طرح های فلزی در دکور استفاده کنید به دنبال وسایلی نباشید که تماما به این رنگ یا جنس هستند، همیشه طرح های ترکیبی کمک بیشتری به شما می کنند. می توانند لیوان ها یا فنجان های مهمان را از طرحی بگیرید که نیمی از بدنه آن رنگ طلایی یا مسی دارد و نیمی دیگر رنگی دیگر است یا طرحی است که در آن از رنگ طلایی استفاده شده است. این مدل لیوان ها بسیار لوکس به نظر می رسند.

وسایل فلزی - بانوی شهر

10 ) جعبه ها : 

همیشه وسایل شما جعبه هایی نیاز دارند که در آنها مرتب بچینیدشان، وقتی این جعبه ها را از جنس فلزی یا طرح فلزی بگیرید می توانید هرگاه خواستید از رنگ آن در دکور خانه استفاده کنید آنها را بیرون بیاورید و جایی قرار دهید که دیده شوند اما هر گاه خواستید دکور دیگری به کار بگیرید به راحتی این جعبه ها را داخل کمد یا کابینت بگذارید و از وسیله دیگری برای دکور استفاده کنید.

وسایل فلزی - بانوی شهر

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه