چگونه لباس های چرم رنگی بپوشیم؟

written by ویدا نورمحمدیان 21 آذر 1396
چگونه لباس های چرم رنگی بپوشیم؟

وقتی کلمه “چرم” به میان می آید شما معمولا چه رنگی را تصور می کنید ؟ آیا این رنگ مشکی، قهوه ای یا یک رنگ خنثی است ؟ خیلی ها تصوری که از لباس چرمی دارند رنگیست تیره یا مشکی چرا که شاید بیش از هر چیزی لباس های چرم را در این رنگ دv فروشگاهها، تلویزیون یا فیلم ها دیده ایم. اما بد نیست بدانیم که لباس های چرم هم مانند همه جنس های دیگر می توانند رنگهای متنوعی داشته باشند.  هرچند پوشیدن این لباس های رنگی دقت بیشتری  نیاز دارند تا ظاهر شیک داشته باشید. در اینجا به شما چند نکته و پیشنهاد ارائه می دهیم که چطور لباس های چرم رنگی بپوشید.

  • از رنگهایی که خیلی روشن هستند دوری کنید

لباس های چرم رنگی - مد و زیبایی

اگر لباسی می پوشید که قسمت های چرمی زیادی دارد، مثلا یک پیراهن یا ژاکت، سعی کنید تا جای ممکن رنگی که انتخاب می کنید خیلی روشن نباشد. رنگهای نئونی برای فصل تابستان مناسب هستند و نه زمانیکه آنها را با چرم همراه می کنید. بهتر است سراغ رنگهایی نظیر آبی، قرمز یا سبز بروید.

  • لباس دورنگ امتحان کنید

لباس های چرم رنگی - مد و زیبایی

اگر دوست دارید لباس های رنگی بپوشید و آن را با جنس چرم همراه کنید می توانید لباس های چرم رنگی را انتخاب کنید که در دو رنگ دوخته شده اند. مثلا لباسی که رنگ آستین های آن با بقیه قسمت ها متفاوت است. حالا می توانید یک ترکیب رنگ زیبا مانند مشکی زرد یا آبی قرمز برای خودتان انتخاب کنید.

  • از رنگی جذاب در کنار لباس طرح دار استفاده کنید

لباس های چرم رنگی - مد و زیبایی

اگر می خواهید یک لباس چرم در رنگی شاد و جذاب تن کنید، اما نمی خواهید خیلی تو ذوق بزند و بیش از حد رنگی به نظر برسد آن را با لباس دیگرتان که طرح دار یا چند رنگ است همراه کنید ، با اینکار باعث می شوید استایلی شادتر داشته باشید در عین حال لباس رنگی چرم که تن کرده اید زیاده روی به نظر نرسد. بهتر است دراین صورت این رنگها را با لباس های تک رنگ همراه نکنید.

  • از لوازم جانبی چرمی رنگی استفاده کنید

لباس های چرم رنگی - مد و زیبایی

وقتی بخواهید از رنگهای روشن تر برای استایلتان استفاده کنید راحت ترین کار این است که اشیاء کوچک تر با این رنگها در نظر بگیرید نظیر کیف، کفش یا کمربند. شما به راحتی می توانید یک رنگ خیلی روشن مثل زرد را برای کیف یا کفش انتخاب کنید تا لباس اصلی.

  • آن را همرنگ سایر لباس هایتان انتخاب کنید

لباس های چرم رنگی - مد و زیبایی

لباس های مونوکروم یا تک رنگ خیلی زیباتر به نظر می رسند اگر در دو جنس متفاوت پوشیده شوند. در این صورت می توانید از چرم در کنار بافت یا پارچه نخی استفاده کنید به شرطی که هر دو در یک رنگ باشند تا زیباتر به نظر برسند.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه