برترین محصولات آرایشی و بهداشتی ایوروشه

written by ویدا نورمحمدیان 23 آذر 1396
برترین محصولات آرایشی و بهداشتی ایوروشه

برند آرایشی ایوروشه نامی آشنا در دنیای آرایش و زیبایی است که محصولات آرایشی آن گیاهی هستند. ایوروشه محصولات خود را در دسته بندی های مختلف از جمله محصولات مراقبت از پوست، محصولات آرایشی، عطر، محصولات مراقبت از مو و محصولاتی برای استحمام ارائه می کند. اگر بخواهیم تمامی محصولات این برند آرایشی را معرفی کنیم باید صدها محصول آرایشی برای بانوان و آقایان را نام ببریم. اما ما تصمیم داریم تا شما را با برترین محصولات آرایشی و بهداشتی ایوروشه آشنا کنیم.

  • کرم روز جوانسازی پوست ایوروشه (Complete Anti-aging Day Care)

برترین محصولات آرایشی و بهداشتی ایوروشه

این کرم جوانسازی پوست یکی از محصولات ایوروشه است که علاوه بر پرفروش بودن توانسته جوایز متعددی را نیز دریافت کند. کرم جوانسازی پوست ایوروشه که یک کرم روز است می تواند طی 6 روز تاثیر چشم گیری روی پوست گذاشته و آثار پیری و شکستگی را ناپدید کند. کرم جوانسازی پوست ایوروشه برای مصرف روزانه خانم هایی که بالای 40 سال هستند بسیار موثر خواهد بود. این کرم جوانسازی پوست علاوه بر از بین بردن چروک های پوست می تواند به خوبی نقش یک کرم مرطوب کننده را ایفا کرده و پوست را نرم و سفت کند.

  • ادوتویلت فلاورپارتی (Flowerparty Eau de Toilet)

برترین محصولات آرایشی و بهداشتی ایوروشه

ادوتویلت فلاورپارتی از جمله عطرهای پرطرفدار و پرفروش ایوروشه است که رایحه ای از گل رز و میوه تمشک دارد، این دو، طوری با هم ترکیب شده اند که رایحه ای ملایم و دلنشین ایجاد کرده است. فلاورپارتی از جمله محصولات ایوروشه است که علاوه بر پرفروش بودن همانند کرم جوانسازی ایوروشه جوایز متعددی دریافت کرده است.

  • ادوتویلتناتورل (Naturelle Eau de Toilet)

برترین محصولات آرایشی و بهداشتی ایوروشه

یکی دیگر از محصولات ایوروشه که توانسته جایزه در دنیای محصولات آرایشی دریافت کند ادوتولیت ناتورل است، عطری با رایحه ای از بوی سیب سبز و یاسمین. این عطر خوشبو، عطری ملایم و سبک و 90% آن ترکیبی طبیعی دارد. این عطر باعث می شود شما احساس سرزندگی و شادابی بیشتری داشته باشید. افرادی که آن را امتحان کرده اند معتقدند ادوتویلت ناتورل رایحه ای دارد که موجب می شود خود را در یک باغ زیبا و خوشبو تصور کنید.

  • سایه چهار رنگ ایوروشه (Quad Eyeshadow Sumptuous Color)

برترین محصولات آرایشی و بهداشتی ایوروشه

پالت سایه چهار رنگ ایوروشه در رنگهاییست که برای آرایش روزمره چشم مناسب است. این سایه به راحتی قابل استفاده بوده و به خوبی روی پوست می نشیند و باعث می شود آرایشی یکدست و زیبا روی پوست داشته باشید. این سایه چشم یکی از محصولات پرفروش ایوروشه بوده است.

  • سرم موی اکسپشنال (Exceptional Serum)

برترین محصولات آرایشی و بهداشتی ایوروشه

سرم موی ایوروشه یکی از محصولات محبوب این برند است که برای مراقبت از مو بسیار مفید است. سرم موی اکسپشنال به خوبی از مو مراقبت کرده و از شکستن آن جلوگیری می کند. استفاده مداوم  از این سرم موجب می شود مو مقاومت بیشتری داشته و علاوه بر اینها مو را صاف و براق می کند. این سرم مو برای انواع مو از موهای نازک گرفته تا موهای خشک و ضخیم مناسب است. 97% این محصولا از مواد طبیعی تهیه شده است.

  • آرایش پاک کن چشم و صورت ایوروشه (Hydrating Micellar Water 2-in-1 – Face & Eyes)

برترین محصولات آرایشی و بهداشتی ایوروشه

این آرایش پاک کن که هم برای چشم استفاده می شود هم برای صورت به خوبی با همه پوست ها سازگار بوده و علاوه بر اینکه آرایش روی پوست را به خوبی پاک می کند، باعث مرطوب شدن پوست نیز می گردد.

  • شامپو بدن تمشک ونعنا (Energizing Bath & Shower Gel)

برترین محصولات آرایشی و بهداشتی ایوروشه

این شامپو بدن و ژل حمام که از مواد طبیعی و گیاهی تهیه شده بسیار معطر است وعلاوه بر اینکه بدن شما را خوشبو می کند، به خوبی آن را تمیز و نرم نیز می سازد. در ترکیبات این شامپو بدن از ژل آلوئه ورا نیز استفاده شده است.

  • روغن ترمیم کننده مو (Hair Repair Oil)

برترین محصولات آرایشی و بهداشتی ایوروشه

روغن ترمیم کننده مو ایوروشه دارای ترکیبی از روغن باباسو و روغن ماکادامیا میباشد برای تغذیه پوست سر و همچنین نرم کردن مو بسیار مفید هستند. این روغن ترمیم کننده مو بعد از استحمام و هنگامی که مو مرطوب است استفاده می شود.

  • کرم ضد چروک و لیفتینگ (Lifting Eye Care)

برترین محصولات آرایشی و بهداشتی ایوروشه

سن 50 سالگی زمانی است که باید از کانتور چشم و کرم های لیفتینگ استفاده کرد. این کرم لیفتینگ به خوبی می تواند خطوط چروک دور چشم ، تیرگی زیر چشم و پف چشم را از بین ببرد.

  • ماسک صورت کرنبری – انگورفرنگی-  (Cooling Effect Mask- Cranberry)

برترین محصولات آرایشی و بهداشتی ایوروشه

ماسک صورت کرن بری ایوروشه باعث سرزندگی پوست و تازه شدن آن می شود، با قرار دادن این ماسک در یخچال فقط به مدت چند دقیقه می توانید خاصیت خنک کنندگی بیشتری به آن ببخشید و با استفاده آن، روی پوست احساس شادابی بیشتری داشته باشید. ماسک صورت کرنبری ایوروشه از جمله محبوب ترین محصولات ایوروشه به شمار می رود.

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه