از چه محصول آرایشی برای ابروها استفاده کنیم؟

written by بانوی شهر 22 اسفند 1395
از چه محصول آرایشی برای ابروها استفاده کنیم؟

این روزها، خرید کردن برای لوازم آرایشی کمی سخت تر است چرا که شما گزینه های متعددی برای انتخاب دارید. با توجه به اینکه می خواهید ابروهایتان چه فرمی داشته باشد از یکی از این لوازم آرایشی مخصوص آرایش ابرو استفاده کنید. اما پیش از آن باید بدانید هر یک از این محصولات به چه کار می آیند تا بتوانید وابسته به نیازی که دارید انتخاب درستی انجام دهید.

  • مداد ابرو :

محصول آرایشی - مد و زیبایی

اولین محصول آرایشی مخصوص ابرو، مداد ابرو است که بیشترین مصرف را دارد. استفاده از مداد ابرو بسیار ساده است و در کنار آن نیازی به لوازم دیگر ندارید. این مدادها معمولا دو سر دارند که یک سر آنها مداد است و سر دیگر آن شانه ابرو قرار گرفته است. هر چند با توجه به نوع مدادی که می خرید می تواند متفاوت نیز باشد. برخی از این مدادها همانند مدادهای معمولی نیاز به تراشیدن دارند در حالیکه برخی دیگر پیچی هستند. هر بارکه نوک مداد کم شود انتهای مداد را میپیچانید تا نوک جدید بیرون بیاید. این نوع مدادها دیگر نیازی به تراشیدن ندارند. برای زمان هایی که داخل ابروها خالیست و یا برای مدل دادن ابروهایتان می توانید به راحتی و سادگی از این لوازم آرایشی استفاده کنید. هنگام استفاده از مداد ابرو این نکته را مد نظرداشته باشید که نیازی نیست با فشار مداد را بکشید، بهتر است این کار را با ملایمت انجام دهید تا ابروها خیلی تیره نشوند.

  • ریمل ابرو :

محصول آرایشی - مد و زیبایی

همانطور که از نامش پیداست همانند ریمل چشم می ماند و برای پر کردن ابرو استفاده می شود. به این مساله دقت داشته باشید که ریمل ابرو فقط موهای ابرویتان را تغییر می دهد، آنها را مرتب تر کرده و یا رنگشان را عوض می کند اما اگر جایی از ابرو مو نداشته باشد با ریمل ابرو نمی توانید ان قسمت را پر کنید و باید از مداد ابرو کمک بگیرید.

  • سایه ابرو :

    محصول آرایشی - مد و زیبایی

سایه نیز می تواند قسمت های کم موی ابرو را به صورتی طبیعی پر کند. فقط کافیست رنگی شبیه به ابرویتان انتخاب کنید و با یک براش آراشتی مخصوص ابرو این پودر را داخل ابرویتان بزنید.

  • ماژیک ابرو :

کمی نسبت به لوازم دیگر معرفی شده ناشناخته و کم مصرف تر است و فقط چند برند آرایشی هستند که این نوع محصول را تولید می کنند. ماژیک ابرو نیز همان کار مداد ابرو را انجام می دهد با این تفاوت که شاید کار کردن با آن آسان تر باشد. ماژیک ابرو برای افرادی که ابروهایشان کم پشت یا خیلی روشن است گزینه خوبی می تواند باشد.

این بار که برای خرید محصول آرایشی به فروشگاه رفتید محصولی را برای ابرویتان خریداری کنید که به بهترین شکل می توانید با آن کار کنید و به ابروهایتان فرم بدهید.

مطلب را به اشتراک بگذارید
بیشتر بخوانید:  اشتباهاتی که هنگام ریمل زدن مرتکب می شوید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه