مصارف غیر منتظره پودر بچه در خانه

written by کیانا میرحقانی 25 فروردین 1396
مصارف غیر منتظره پودر بچه در خانه

پودر بچه یکی از آن محصولات همه کاره ایست که در هر خانه ای، چه بچه ای در آن باشد، چه نباشد،  پیدا می شود. اینجا با مصارف جدیدی از پودر بچه آشنا شوید.

  • از آن به عنوان جایگزین شامپوسر بدون آب استفاده کنید

مصارف پودر بچه - زندگی بانوی شهر

شامپو های بدون آب عالی هستند. اما خیلی از افراد از بو و جنس آن خوششان نمی آید. همچنین ممکن است پوسته هایی روی سر ایجاد کند که زیبا نیست. پودر بچه جایگزین بسیار عالی برای شامپوی خشک است و در بوهای مختلف یا بدون بو موجود است. پودر را کمی روی ریشه ها بریزید و روی کف سرتان بمالید.

  • کفش ها را خوشبو کنید

مصارف پودر بچه - زندگی بانوی شهر

کفشتان بوی نا خوش آیندی گرفته؟ کمی پودر بچه داخل آن بریزید و بگذارید یک شب تا صبح در آن بماند تا همه ی بوی بد را جذب کند. آن را خالی کنید و ببینید که مثل روز اولش خوشبو شده است.

همچنین برای جلو گیری از ساییدگی انگشتان و تاول زدن می توانید روی پاهایتان از آن استفاده کنید.

  • حیوان خانگی خوشبو تری داشته باشید

مصارف پودر بچه - زندگی بانوی شهر

اگر بدن حیوان خانگیتان (سگ یا گربه) بوی نا خوش آیندی می دهد، می توانید مقدار کمی پودر بچه به تنش بمالید. حیوانات خانگی مخصوصا در فصل بهار که موقع جفتگیری می شود از بدنشان بوی شدیدی ترشح می شود. در این زمان پودر بچه به دادتان می رسد.

  • در خواب خنک بمانید

مصارف پودر بچه - زندگی بانوی شهر

اگر شما هم گرمایی هستید و به خصوص در موقع خواب عرق می کنید، می دانید که چسبیدن به ملافه های عرقی چه حس بدی دارد. برای جلو گیری از این حالت، قبل از خواب کمی پودر روی ملافه ها بپاشید تا در طول شب حس خنکی خوبی را تجربه کنید.

  • شن را به راحتی پاک کنید

مصارف پودر بچه - زندگی بانوی شهر

ساحل فوق العاده است، اما شن نه! شن همه جا می رود و آخر سر هم از جاهایی سر در می آورد که نباید. دفعه بعدی که به ساحل می روید، موقع ترک ساحل به پاهایتان پودر بچه بزنید.

  • از لکه های عرق دور بمانید

مصارف پودر بچه - زندگی بانوی شهر

موقع اتو کردن لباس ها، هر جایی که لکه های عرق بر جای می ماند، کمی پودر بچه بریزید. دیگر نگران زرد شدن و دور انداختن تیشرت سفید محبوبتان نباشید.

  • به عنوان فیکس کننده استفاده کنید

مصارف پودر بچه - زندگی بانوی شهر

اگر فیکساتور آرایشتان تمام شده است و نیاز دارید که آرایشتان را فیکس کنید، می توانید به عنوان فیکس کننده از پودر بچه استفاده کنید. فقط کافیست کمی از آن را با یک برس آرایشی بزرگ به صورتتان بزنید. کمی صبر کنید. شما یک فیکساتور خانگی دارید.

  • گره ی زیور آلات را باز کنید

مصارف پودر بچه - زندگی بانوی شهر

می خواهید یک گردنبند زیبا بیندازید اما همه چیز به هم گره خورده است؟ توده ی گره خورده را درون پودر بچه بیندازید. به راحتی  از هم باز می شود!

اگر بطری پودر بچه تمام شده است، حتما در لیست خرید اضافه کنید و شاید بهتر باشد یک بطری هم به عنوان پی انداز بخرید و در انبار نگه دارید.

 

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه