نمک و روغن : ترکیبی دارویی

written by بانوی شهر 1 اسفند 1395
نمک و روغن: ترکیبی دارویی

این درمان شگفت آور طبیعی، درد ناشی از پوکی استخوان را تسکین می دهد و بعد از مصرف آن، تا سال ها دیگر احساس درد نخواهید کرد.

رفع پوکی استخوان با استفاده از این ترکیب از طریق ماساژ است و با استفاده از روغن تصفیه شده نباتی و نمک ( می توان از نمک دریایی استفاده کرد ) تهیه می گردد. این ترکیب دارویی را می توان در اسرع وقت برای تمام دوره درمان تهیه کرد. برای اینکار، به 10 قاشق غذاخوری نمک و 20 قاشق غذاخوری روغن ( زیتون یا آفتابگردان ) نیاز دارید.

ترکیب دارویی برای درمان پوکی استخوان :

روش تهیه :

روغن و نمک را در یک لیوان شیشه ای با هم ترکیب کنید. بعد از چند روز، یک ترکیب شفاف بدست می آید.

روش استفاده :

برای تسکین درد ناشی از پوکی استخوان، هر روز صبح، طی یک ماساژ شدید آن را به مهره های گردن و قسمت هایی که احساس درد دارید، بمالید. در ابتدا 2 الی 3 دقیقه ماساژ دهید و هر روز 2 الی 3 دقیقه به زمان ماساژ اضافه کنید تا در نهایت به 20 دقیقه زمان نهایی برسید. بعد از پایان ماساژ، گردن را با استفاده از یک حوله گرم و مرطوب تمیز کنید.

این روش درمان ممکن است با سوزش جزئی پوست همراه باشد. بنابراین، بعد از پایان ماساژ، با استفاده از یک پارچه خشک بدن را تمیز کرده و از پودر بچه برای کاهش سوزش استفاده کنید.

نتیجه یک دوره درمان 10 روزه  این خواهد بود که گردش خون تحریک شده و بازسازی ماهیچه ای غضروف و بافت استخوان را بهبود خواهد بخشید و بعد از 8 الی 10 بار استفاده، شاهد تغییرات قابل ملاحظه ای خواهید بود.

بیشتر بخوانید:  با آنتی بیوتیک طبیعی و ساخته دست خود هر عفونتی را از بین ببرید!

مخلوط آب و نمک جریان خون در ستون فقرات گردن را مجددا راه اندازی می کند. سردردها ناپدید شده و قدرت بینایی بهبود پیدا می کند. این تاثیرات را می توان به سم زدایی بدن، که به نوبه خود به متعادل سازی متابولیسم می انجامد، نسبت داد.

در طول دوره پاکسازی، ممکن است اندکی احساس خواب آلودگی و گیجی به شما دست دهد، اما پیش آمدن این حالت نادر است. بعنوان یک قانون، درمان پوکی استخوان با استفاده از مخلوط روغن و نمک، با هیچ عارضه جانبی همراه نیست و نتایجی فوق العاده بهمراه دارد.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه