5 مورد که شما را جذاب تر می کند

written by ویدا نورمحمدیان 7 تیر 1396
5 مورد که شما را جذاب تر می کند

چه بخواهید برای یک میهمانی ساده دوستانه آماده شوید یا به یک عروسی پر زرق و برق بروید، در کنار سلیقه شخصی خودتان چند نکته نیز وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا جذاب تر شوید. این موارد بسیار کلی هستند و می توانند برای بیشتر خانمها استفاده داشته باشند.

1 ) کفش های پاشنه بلند

نکاتی برای جذابیتی بیشتر - مد و زیبایی

کفش های پاشنه بلند اندام شما را خوش فرم تر نشان می دهند و این باعث می شود شما جذاب تر دیده شوید. بلندتر نشان دادن قدتان نیز دلیل دیگری برای جذاب تر دیده شدن است. پوشیدن کفش پاشنه دار ناخود آگاه باعث می شود شما صاف تر و محکم تر بایستید.

2 ) لباس قرمز

نکاتی برای جذابیتی بیشتر - مد و زیبایی

رنگ قرمز یکی از جذاب ترین رنگهاست، تقریبا همه یک لباس به رنگ قرمز دارند. اگر تا به امروز شجاعت پوشیدن چنین رنگی را نداشتید ترس را کنار بگذارید چرا که این رنگ به جذابیت شما می افزاید. شاید باید لباس های قرمز بیشتری به کمدتان اضافه کنید. فرقی نمی کند یک پیراهن بلند در رنگ قرمز بپوشید یا فقط یک تاپ قرمز انتخاب کنید، این رنگ در هر حال نقش خود را به خوبی ایفا می کند.

3 ) پیراهن مشکی

نکاتی برای جذابیتی بیشتر - مد و زیبایی

پیراهن مشکی نیز از جمله لباس هاییست که بسیاری از خانم ها در اولین نگاه انتخابش می کنند. دلایل مختلفی برای انتخاب این رنگ وجود دارد، برخی معتقدند آنها را لاغرتر می کند و برخی دیگر بر این باورند که این رنگ خنثی بسیار شیک است و با سایر رنگها هماهنگی دارند. اما در هر دو حال پیراهن مشکی از جمله لباس هایی است که باید حتما در کمدتان داشته باشید تا در مواقع مناسب بپوشید و جذاب تر شوید.

4 ) تاپ های و پیراهن های بدون آستین

نکاتی برای جذابیتی بیشتر - مد و زیبایی

وقتی یک لباس باعث می شود دستانتان بیشتر دیده شوند، در جذابیت شما نقش بیشتری خواهد داشت. بنابراین پیراهن هایی که شانه شما را نشان می دهند یا تاپ هایی که دور گردن بسته می شوند می توانند به جذاب تر شدن شما کمک کنند.

5 ) پیراهن های تنگ

نکاتی برای جذابیتی بیشتر - مد و زیبایی

پیراهن هایی که به بدن شما می چسبند و کمر شما را باریک تر نشان می دهند، زیباتر هستند. پیراهنی بپوشید که اندامتان را زیباتر و شیک تر نشان دهد و این کار را با توجه به اندامی که دارید انجام دهید.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه