نگاهی به یک خانه با دکوراسیون مدرن

written by بانوی شهر 9 اسفند 1395
نگاهی به یک خانه با دکوراسیون مدرن

اگر می خواهید دکور خانه را به یک دکور مدرن تبدیل کنید می توانید از رنگ های آبی و سفید کمک بگیرید و از ایده هایی که برترین طراحان دکوراسیون داخلی در این مطلب ارائه کرده اند استفاده کنید.

  • اتاق نشیمن

در این اتاق نشیمن مبلمانی سفید دیده می شود که با رنگ دیوارها و پرده ها تا حدودی همرنگ در نظر گرفته شده است اما تابلوهای رنگی که روی دیوار قرار گرفته است به فضای اتاق روح بخشیده است. شما نیز می توانید دکور اتاق را سفید انتخاب کنید اما تابلوهای جذاب و رنگی به دیوارها آویزان کنید تا فضایی مدرن تر در اتاق نشیمن ایجاد کنید.

دکوراسیون مدرن - زندگی بانوی شهر

در این دکور فضای بزرگ اتاق به دو قسمت تقسیم شده است. جایی برای نشستن و تلویزیون تماشا کردن و جایی برای نشستن دور هم و صحبت کردن. شما نیز اگر فضای بزرگی دارید می توانید آن را به همین شکل به دو قسمت تقسیم کنید و یا حتی در قسمتی مبلمان لوکس تر و در قسمت دیگر مبلمان راحتی قرار دهید تا فضای خانه تان هر دو را داشته باشد.

دکوراسیون مدرن - زندگی بانوی شهر

 

  • ناهار خوری

در این ناهارخوری چیزی که بیش از همه به چشم می آید لوستری است که شکل عجیبی دارد. در دنیای مدرن امروز همه چیز عجیب است. هر چه عجیب تر، مدرن تر ! این لوستر نقطه کانونی اتاق قرار گرفته است و همه نظرها را جلب می کند. شما نیز می توانید از میز ناهارخوری ساده تر و لوستر لوکس تر استفاده کنید. اما هر دو را چشمگیر انتخاب نکنید، یکی از این دو باید جلب توجه نه هر دو

دکوراسیون مدرن - زندگی بانوی شهر

  • آشپزخانه

این آشپزخانه بسیار ساده و در عین حال شیک است. چیزی که به چشم می آید چراغیست که با پایه های آبی به سقف آویزان است. برای اینکه یک خانه مدرن داشته باشید باید قوانین را بشکنید و از وسایل و رنگ هایی استفاده کنید که غیرقابل پیش بینی هستند.

دکوراسیون مدرن - زندگی بانوی شهر

  • دستشویی

دستشویی نیز همانند سایر نقاط، غیرقابل پیش بینی طراحی شده است. برای دیوارها به جای اینکه از رنگ ساده و یکدست استفاده شود از کاغذ دیواری طرح دار استفاده شده است. سینک دستشویی هم کاملا نو آورانه و متفاوت انتخاب شده است.

دکوراسیون مدرن - زندگی بانوی شهر

 

  • اتاق خواب

 

فضای این اتاق خواب بسیار آرام و دلنشین به نظر می رسد، از یک لوستر با طرحی غیرعادی استفاده شده. فرشی که در آن پهن است طرح فرش های معمول را ندارد. از رنگ آبی روشن برای دیوارها استفاده شده است که به آرامش اتاق می افزاید. اتاق خلوت است و وسایل غیرضروری در دکور آن استفاده نشده است.

دکوراسیون مدرن - زندگی بانوی شهر

  • حمام

دور تا دور وان حمام بعنوان فضایی برای قرار گرفتن حوله ها و لوازم مورد نیاز حمام استفاده شده  که یک ایده بسیار خلاقانه است.

دکوراسیون مدرن - زندگی بانوی شهر

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه