5 ایده برای پوشیدن لباس طرح چهارخانه

written by بانوی شهر 28 اسفند 1395
5 ایده برای پوشیدن لباس طرح چهارخانه

طرح های چهارخانه بسیار متنوع هستند و می توان آنها را مناسب با هر رویدادی استفاده کرد ، چه سر کار می روید چه به یک میهمانی عصرانه، می توانید از لباس هایی که چنین طرحی دارند استفاده کنید. اگر نمی دانید چطور این طرح را برای میهمانی ها استفاده کنید این مطلب می تواند به شما ایده هایی برای پوشیدن لباس چهارخونه برای میهمانی های غیررسمی بدهد.

1  ) پیراهن یکدست چهارخونه بپوشید یا بلوز و دامن را از یک طرح انتخاب کنید.

لباس طرح چهارخانه - مد و زیبایی

پوشیدن پیراهن یکدست چهارخانه یکی از روش های شیک استفاده از این طرح است. برای اینکه ظاهری زنانه تر داشته باشید، رنگ قرمز بسیار جذاب و شاد است شما می توانید پیراهنتان را در طرح چهارخانه های قرمز انتخاب کنید تا خلاقانه تر به نظر برسید. همراه این پیراهن ها می توانید کفش یا عینکتان را نیز ست کنید. رنگ کفش را همرنگ چارخونه  لباس انتخاب کنید.

2 ) بلوز چهارخانه همراه با دامن بپوشید.

لباس طرح چهارخانه - مد و زیبایی

داشتن یک بلوز چهارخانه همیشه میتواند کارساز باشد، شما می توانید شومیز یا بلوز های چهارخانه را همراه انواع دامن های چرمی، توری یا ساتن بپوشید. برای اینکه کمی رسمی تر به نظر برسید شومیز چهارخانه را همراه دامن راسته چرمی بپوشی تا جذاب دیده شوید و چهره ای مدرن داشته باشید. دامن های توری کمی غیررسمی تر هستند.

3 ) دامن یا شلوار چهارخانه بپوشید.

لباس طرح چهارخانه - مد و زیبایی

همراه دامن های چهارخانه لباس هایی که شانه ها را نشان می دهند یا تاپ هایی که طرح های متنوع و بریدگی های بیشتری دارند می توانند گزینه های مدرن تر و بهتری باشند. شما همچنان می توانید همراه با دامن چهارخانه خود یک کت چرم و بوت چرم نیز بپوشید.

4 ) لباسی مناسب یک میهانی دورهمی بپوشید.

لباس طرح چهارخانه - مد و زیبایی

شلوارک جین، شلوارهای چرمی یا دامن های چند تکه لباس های مناسبی هستند که می توانید همراه با یک بلوز چهارخانه برای یک دورهمی خودمانی بپوشید. این لباس ها خیل خودمانی هستند و اگر می خواهید با دوستانتان دور هم جمع شوید و یک عصرانه بخورید می تواند گزینه خوبی باشند.

5 ) با لباس چهارخانه تان زیورآلات چشم گیر بپوشید.

لباس طرح چهارخانه - مد و زیبایی

شما می توانید از طرح چهارخانه برای لوازم جانبی کنار سایر لباس هایتان استفاده کنید. استفاده از شال گردن چهارخانه می تواند یکی از انتخاب های شما باشد. اما جدا از این مساله شما می توانید زیورآلات چشم گیری را همراه با لباس چهارخانه تان بپوشید، این می تواند یک گردنبند بزرگ یا یک دستبند طلایی باشد یا حتی کفشی که رنگ آن به چشم می آید.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه