پنج روش خلاقانه برای پوشیدن لباس کوبیسم

written by بانوی شهر 9 فروردین 1396
پنج روش خلاقانه برای پوشیدن لباس کوبیسم

اگر عاشق هنر باشید حتما با طرح های مختلف کوبیسم آشنا هستید، بدون شک دنیای فشن هم هنر است، هنر پوشیدن لباس های مناسب در رنگهای مناسب و در مکان مناسب. حال اگر علاقه مند هستید کمی پا را فراتر بگذارید و از یک هنر ساده به هنر کوبیسم تغییر روش بدهید می توانید این سبک را در لباس هایتان نیز اعمال کنید. سبک کوبیسم در طرح لباس شما می تواند نوع دوخت آن، مدل، طرح های هندسی یا طرح های مختلف پارچه لباستان باشد. با ما همراه باشید تا با چند طرح خلاقانه کوبیسم در دنیای فشن آشنا شوید.

1 ) لوازم جانبی کوبیسم

لباس کوبیسم - مد و زیبایی

اگر خیلی مطمئن نیستید چطور سبک کوبیسم را در لباس هایتان به کار ببرید می توانید از لوازم کوچک تر شروع کنید. لوازمی تهیه کنید که گوشه های تیز یا برش های نامتقارن دارند. طرح های غیرمعمول را استفاده کنید. مثلا به جای اینکه کفش ساده بپوشید می توانید کفش هایی انتخاب کنید که برش های متفاوت و ساختار و طرح های غیرمعمولی دارند. از عینک های دودی با فریمی غیر از گرد استفاده کنید.

2 ) لباس هایی با برش های نامتقارن و چند تکه

لباس کوبیسم - مد و زیبایی

لباس کوبیسم - مد و زیبایی

از آنجایی که هنر کوبیسم خود را در زوایای مختلف نشان می دهد شما نیز می توانید طرح های سه بعدی یا دو بعدی آن را در لباس خود نمایان کنید. این طرح ها می توانند بریدگی های غیرمعمول باشند. در این سبک پارچه ای که استفاده می شود نقش مهمی دارد و باید طوری باشد که بعد و عمق طرح را به خوبی نشان دهد.

3 ) پارچه هایی با طرح های تکراری و اشکال هندسی زاویه دار

لباس کوبیسم - مد و زیبایی

لباس کوبیسم - مد و زیبایی

طرح های هندسی بسیار چشمگیر هستند و به خوبی خودشان را نشان می دهند. اگر نمی خواهید مدل لباستان طرحی عجیب و غیرمعمول باشد می توانید همان لباس های ساده روزانه را با طرح پارچه ای متفاوت انتخاب کنید. طرح های هندسی و تکراری گزینه های خوبی هستند چرا که به خوبی همانند یک تابلوی کوبیسم، این هنر را به نمایش می گذارند. البته نیاز است دقت کنید چه طرحی انتخاب می کنید چرا که معمولا طرح های پارچه روی اندام شما تاثیر می گذارند و می توانند شما را بلند تر یا چاق تر نشان دهند پس با توجه به اندامی که دارید طرحی مناسب را انتخاب کنید.

4 ) طرح های درشت رنگی

لباس کوبیسم - مد و زیبایی

لباس کوبیسم - مد و زیبایی

می توانید از طرح هایی استفاده کنید که بلوک های درشت رنگی دارند ، این طرح ها بسیار زیبا هستند و به خوبی طرح کوبیسم را نشان می دهند. بهتر است از رنگهای روشن و شاد استفاده کنید تا چشمگیر تر شود.

5 ) طرح های هندسی رنگی یا طرح هایی با گوشه های تیز

لباس کوبیسم - مد و زیبایی

لباس کوبیسم - مد و زیبایی

اگر طرفدار لباس های رنگی هستید این طرح های رنگارنگ می توانند گزینه خوبی برای شما باشند. طرح های کوچک هندسی با طرح های زاویه دار و گوشه های تیز طرح های شلوغی هستند که رنگهای متنوعی نیز دارند. این طرح ها به خوبی بعد و عمق سبک هنری کوبیسم را نشان می دهند.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه