چگونه چشمان را جوان نگه داریم

written by بانوی شهر 22 بهمن 1395
چگونه چشمان را جوان نگه داریم

برخی مواقع ممکن است احساس کنید چشمانتان سن واقعی شما را نشان نمی دهند و مسن تر از آنچه هستید به نظر می رسد، استرس کارهای روزانه ممکن است به مرور زمان خطوطی را در اطراف چشم ها ایجاد کند. هر چند با رعایت رژیم غذایی درست و استفاده از کرم های دور چشم می توانید از بروز چنین مشکلی جلوگیری کنید اما اگر اینکار را نکردید و حالا متوجه چنین مشکلی شده اید باز هم روش هایی برای پنهان کردن آن وجود دارد. برای جوانتر دیده شدن چشمانتان فقط ده دقیقه وقت لازم دارید.

1 ) از روش های طبیعی استفاده کنید.

چشمان جوان - مد و زیبایی

طبیعت به تنهایی می تواند کاری کند که چشمانتان جوانتر به نظر برسند، معمولا کم خوابی یکی از دلایل اصلی خسته و پیرتر به نظر رسیدن چشم ها است بنابراین همیشه به مدت زمانی که می خوابید دقت کنید تا در اثر کم خوابی با چنین مشکلی مواجه نشوید. همچنین می توانید دو بالش زیر سرتان بگذارید که از چروک افتادن زیر چشم هنگام خواب جلوگیری کنید. صبح ها می توانید با مقداری یخ اطراف چشمانتان را ماساژ دهید، این یکی از روش هاییست که باعث می شود پف زیر چشم در صبح از بین برود و از بوجود آمدن تیرگی زیر چشم نیز جلوگیری می کند.

2 ) از درمان های خانگی استفاده کنید.

چشمان جوان - مد و زیبایی

حتما شما در خانه چای کیسه ای دارید ، آنها را خیس کنید و مدت 15 دقیقه روی چشمانتان بگذارید. قطعا تفاوت آن را متوجه خواهید شد. همچنین می توانید از سایر روش های طبیعی برای از بین بردن پف زیر چشم یا خطوط اطراف چشم استفاده کنید.

از لوازم آرایشی که ماده اولیه آن آب است استفاده کنید.

کرم پودر یکی از اولیه ترین لوازمی هستند که می توانید به کمک آنها خطوطی که اطراف چشمانتان بوجود آمده را مخفی کنید.اما بهترین آنها کرم پودرهایی هستند که بیس آنها آب است، این مواد بسیار یکدست بوده و به خوبی روی صورت پخش می شود و خطوط ایجاد شده کنار چشم ها را پر و یکدست می کند. با استفاده از انگشت این کرم ها را دور چشم به حالت دورانی بمالید. از گوشه داخلی چشم شروع کنید.

3 ) مژهایتان را فر کنید.

چشمان جوان - مد و زیبایی

شاید به جرات بتوان گفت هیچ محصول آرایشی به اندازه فرموژه نمی تواند چشمها  را جوانتر کرده و آنها را بازتر نشان دهد. چند بار از این محصول استفاده کنید تا مژه هایتان یکدست صاف و رو به بالا شوند. با اینکار چشمانتان بازتر و جذابت تر می شود فقط کافیست پس از این کار از یک ریمل مشکی ضد آب استفاده کنید تا زیبایی چشمانتان تکمیل شود.

4 ) از کانسیلر کمک بگیرید.

چشمان جوان - مد و زیبایی

اگر چشمانتان خسته به نظر می رسد یا گودی زیر آنها می بینید بهتر است از یک کانسیلر خوب کمک بگیرید. از کانسیلری که کمی تیره تر از کرم پودرتان است استفاده کنید اما آن راکم بزنید چرا که بیش از اندازه زدن آن باعث می شود توجه ها را به مشکلی که زیر چشم داشتید جلب کنید و به جای پنهان کردن، آن را بیشتر به نمایش بگذارید.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه