چطور لباس بپوشیم تا لاغرتر به نظر برسیم؟

written by بانوی شهر 25 اردیبهشت 1396
چطور لباس بپوشیم تا لاغرتر به نظر برسیم؟

در خیلی موارد فقط چند تغییر کوچک در نحوه لباس پوشیدن می تواند تغییر بزرگ در اندام شما ایجاد کند. شما با این تغییرات کوچک، می توانید کاری کنید که بلند قدتر، لاغر تر و با اندامی مناسب تر دیده شوید. ما در این مطلب به شما چند روش برای اینکه در لباسی که می پوشید با اندامی باریک تر دیده شوید و چطور لباس بپوشیم تا لاغرتر به نظر برسیم آموزش خواهیم داد.

لاغرتر به نظر برسیم - مد و زیبایی

  • لباس تکرنگ بپوشید. از سر تا پایتان را یک رنگ کنید. حتما تا به امروز بارها شنیده اید که رنگ مشکی باعث می شود شما لاغر تر دیده شوید، این مساله درباره رنگهای دیگر نیز صدق می کند. اگر هر رنگی که انتخاب می کنید را با سایر لباس هایتان همانند کفش و کیف و هر چیز دیگری در لباس هایتان همرنگ انتخاب کنید، این یکرنگی باعث می شود شما باریک تر از آنچه هستید دیده شوید.

لاغرتر به نظر برسیم - مد و زیبایی

 

  • به جای لباس های گشاد لباس های ایستاده تر و اندامی تر بپوشید. بسیاری از افرادی که چاق هستند بر این باورند که هر چه لباس گشاد تر بپوشند بهتر دیده می شوند، این در حالیست که لباس های گشاد باعث می شود شما حتی از آنچه هستید چاق تر دیده شوید. به جای اینکه از این روش استفاده کنید اینبار لباس هایی بپوشید که جذب ترند و حتی در بعضی قسمتها تنگ می شوند. هر چند این نباید طوری باشد که در اندام شما کاملا تنگ و لاغر به نظر برسد.

لاغرتر به نظر برسیم - مد و زیبایی

  • لباس هایی انتخاب کنید که در قسمت هایی که احساس چاقی می کنید، رنگهای تیره به کار برده باشد. برای مثال اگر اندام شما طوریست که پایین تنه شما از بالا تنه تان درشت تر است می توانید شلوار مشکی یا در رنگ تیره را با بلوزی به تن کنید که طرح دار است. برش روی لباس می توند بسیار موثر باشد و خطای دید ایجاد کند و لاغرتر به نظر می رسید.
بیشتر بخوانید:  5 روش شیک برای استفاده از شال بعنوان هدبند

لاغرتر به نظر برسیم - مد و زیبایی

  • کفش پاشنه بلند بپوشید. هر چه بلندقدتر باشید لاغرتر به نظر می رسید بنابراین بهتر است از کفش پاشنه بلند کمک بگیرید تا با بلندتر دیده شدن لاغر تر به نظر برسید.

لاغرتر به نظر برسیم - مد و زیبایی

  • شلوارهای جیب دار بپوشید. جیب پشت شلوار می تواند کمک به لاغر تر دیده شدن پایین تنه تان کند. اگر اندامتان طوریست که پایین تنه درشت تری دارید بدترین کاری که می توانید بکنید اینست که شلوار بدون جیب بپوشید.
  • یکی دیگر از لاغرتر به نظر رسیدن استفاده از زیورآلاتی است که به صورتتان نزدیک هستند. باید با استفاده از زیورآلاتی که به کار می برید، توجه را به صورت جلب کنید. به جای استفاده از گوشواره های بزرگ و آویز دار گوشواره های کوچک اما چشمگیر و زیبا استفاده کنید. به جای اینکه گردنبندی بلند به گردنتان بیندازید از گردنبندهایی استفاده کنید که دور تا دور گردنتان را می پوشانند.

لاغرتر به نظر برسیم - مد و زیبایی

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه