چه لباس هایی بپوشیم که جوانتر به نظر برسیم

written by بانوی شهر 17 اردیبهشت 1396
چه لباس هایی بپوشیم که جوانتر به نظر برسیم

مهم نیست در واقعیت چه سنی دارید، شما به راحتی می توانید با انتخاب لباس و آرایش مناسب سالها از سنتان کم کنید و جوانتر از آنچه سن واقعیتان است، دیده شوید. برعکس این مساله هم صدق می کند، گاهی با انتخاب رنگها و لباس ها باعث می شویم سالها به سنمان افزوده شود. پس این بار با ما همراه باشید تا ببینید چه لباس هایی می تواند به جوانتر شدن شما کمک کند.

1 ) لباس های طرح دار بپوشید

چه لباس هایی بپوشیم - مد و زیبایی

مهم نیست لباس هایی که انتخاب می کنید چه طرح یا رنگی دارند، طرح روی لباس همیشه جذاب و چشم نواز است. اما در هر حال انتخاب طرح مناسب می تواند به شما کمک کند تا تاثیر گذاری بیشتری داشته باشید. مثلا طرح هایی نظیر راه راه های صاف یا زیگزاگ یا طرح های هندسی کمی جدی تر و محتاطانه هستند پس بد نیست طرح هایی را انتخاب کنید که نرم تر و منحنی باشند. خطوطی که خیلی صاف و زاویه دار نیستند در رنگ بندی های متنوع می توانند به جوانتر دیده شدن شما کمک کنند.

2 ) رنگ های شاد به کمد لباس اضافه کنید

چه لباس هایی بپوشیم - مد و زیبایی

چه لباس هایی بپوشیم - مد و زیبایی

رنگهای تیره شما را محافظه کار نشان می دهد، این اصلا بد نیست اما در عین حال این رنگها ممکن است سن شما را بالاتر نشان دهند. از سوی دیگر رنگهای روشن باعث می شوند شاد و آزاد به نظر برسید واین مساله شما را جوانتر جلوه می دهد. اگر نمی خواهید یک پیراهن یکدست رنگی بپوشید می توانید سایر لوازمتان را در رنگهای جذاب و چشمگیر انتخاب کنید ، یک شال گردن  قرمز بیندازید یا کفش خود را رنگی انتخاب کنید. استفاده از زیورآلات بزرگ و رنگی نیز می تواند به شما کمک کند.

بیشتر بخوانید:  چگونه رنگ را به ظاهرمان اضافه کنیم؟

3 ) زیورآلات کمتر و ساده تری استفاده کنید

چه لباس هایی بپوشیم - مد و زیبایی

چه لباس هایی بپوشیم - مد و زیبایی

زیباترین دستبند یا ساعتی که دارید را انتخاب کنید و اطراف آن را خالی بگذارید. نیازی نیست چند النگو و دستنبند همزمان بیندازید تا زیباتر دیده شوید. آنهایی که با لباس های شما هماهنگی بیشتری دارند را انتخاب کنید و سبک و خیلی ساده از خانه خارج شوید. استفاده از چندین النگو یا دستبند چیزیست که شاید نسل های پیش از ما به آن علاقه مند بودند و به کار گیری روش آنها باعث می شود ما هم به همان دوره باز گردیم و سن ما از آنچه هست پیرتر به نظر برسد.

4 ) کفش پاشنه دار بپوشید

چه لباس هایی بپوشیم - مد و زیبایی

چه لباس هایی بپوشیم - مد و زیبایی

افراد مسن تر معمولا دوست دارند راحت باشند و سختی های پوشیدن کفش های پاشنه بلند را قبول نمی کنند. برای اینکه اینطور به نظر نرسید می توانید کفش هایی که چند سانتی پاشنه دارند و راه رفتن با آنها راحت است را انتخاب کنید. کفش پاشنه بلند شما را بلندتر و لاغر تر نشان می دهد و این باعث می شود، جوانتر نیز دیده شوید.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه