چگونه آرایش درخشان داشته باشیم؟

written by ویدا نورمحمدیان 9 بهمن 1395
چگونه آرایشی درخشان داشته باشیم؟

 شاید در سال های اخیر آرایش درخشان خیلی مورد استفاده قرار نمی گرفته است، و البته این نوع آرایش نیاز به دقت بیشتری نیز دارد تا طوری اعمال شود که درخشندگی آن زیبا و طبیعی جلوه کند نه شبیه نقاشی های کودکانه. اما این روزها آرایش درخشان چیزیست که در هفته های فشن بیشتر به چشم می خورد. درخشندگی آرایش را می توان در هر یک از قسمت های صورت نشان داد : سایه چشم درخشان، رژ لب، خط چشم و حتی رژ گونه. همه بستگی به سلیقه و نوع آرایشتان دارد. هر چند بهتر است فقط یکی از قسمت های آرایش را درخشان انتخاب کنید تا بیشتر خودش را نشان دهد. ما در این مطلب به شما می گوییم برای داشتن آرایش درخشان به چه چیزهایی احتیاج دارید.

آرایش چشم درخشان :

شما می توانید درخشندگی آرایش را فقط در آرایش چشمانتان نشان دهید. برای اینکار می توانید از لوازم آرایشی مختلفی استفاده کنید.

  • شما می توانید از سایه های درخشان و اکلیلی برای پشت پلک استفاده کنید. این سایه ها انواع مختلفی دارند، برخی دارای دانه های ریز درخشان هستند و برخی دیگر ممکن است دانه های درشت تری داشته باشند که پشت چشم مشخص تر می شوند. با توجه به اینکه سایر نقاط صورت را چطور آرایش می کنید و می خواهید آرایشتان چه مقدار درخشندگی داشته باشد یکی از انواع سایه چشم ها را انتخاب کنید. برای داشتن یک آرایش ساده و شیک، سایه چشم هایی که دانه های درخشان ریز دارند مناسب تر است.
  • اما اگر می خواهید آرایش چشمتان بیشتر بدرخشد و خودش را نشان دهد از دانه های درشت تر استفاده کنید. دقت داشته باشید که سایه های چشمی درخشانی را انتخاب کنید که دانه های گرد دارند چرا که دانه های ریز و زاویه دار ممکن است به چشمتان صدمه بزنند.

آرایش درخشان - مد و زیبایی

  • بسیاری از آرایشگرها پیشنهاد می کنند پیش از اینکه سایه چشم درخشان بزنید، از یک سایه چشم مات، پشت چشمتان استفاده کنید. اگر می خواهید آرایش تیره و دودی داشته باشید بهترین گزینه سایه چشم های ذغالی یا خاکستری هستند.

آرایش درخشان - مد و زیبایی

  • این را در نظر داشته باشید که همه چیز به سایه چشم ختم نمی شود. از خط چشم های درخشان می توان به جای سایه چشم نیز استفاده کرد. بنابراین اگر می خواهید درخشندگی پشت چشمتان در لایه باریک تری باشد می توانید از خط چشم های رنگی درخشان پشت چشم استفاده کنید. با این کار بهتر است دیگر سایه چشم و خط چشم نزنید و بگذارید خط چشم درخشان خودش را بیشتر نشان دهد.

آرایش درخشان - مد و زیبایی

  • کمی درخشندگی روی مژه هایتان هم بد نیست. این کار را در صورتی انجام دهید که از سایه چشم یا خط چشم درخشان استفاده نکرده اید. اگر همه آرایشتان را درخشان نشان دهید، هیچ یک از آنها به خوبی و زیبا دیده نمی شوند. پس همیشه روی یکی از آنها تمرکز کنید. شما می توانید این ریمل درخشان را روی ریمل مشکی اعمال کنید. درخشندگی این نوع ریمل تا وقتی نور به آن نخورد نمایان نمی شود.

آرایش درخشان - مد و زیبایی

آرایش درخشان روی گونه ها :

  • شما می توانید در کنار درخشندگی چشمانتان کمی به گونه هایتان نیز درخشندگی بدهید. البته بهتر است این کار را زیاد تر از حد انجام ندهید و طوری نباشد که این دو با یکدیگر رقابت کنند. رژ گونه های درخشان معمولا دانه های خیلی ریزی از درخشندگی دارند که به سختی قابل تشخیص است اما وقتی روی گونه اعمال می شود گونه ها را به طرز نامحسوسی درخشان و براق نشان می دهد.

آرایش درخشان - مد و زیبایی

آرایش درخشان روی لب :

  • یکی از ساده ترین روش ها برای داشتن آرایش درخشان که همیشه مورد استفاده قرار می گیرد، رژ لب های براق و درخشان بوده است. این رژ لب ها معمولا رژ لب های مایع هستند که باعث می شوند لب ها حجم بیشتری بگیرند. شما می توانید از این رژ لب ها، روی رژ لب های مات و جامد مورد علاقه تان استفاده کنید تا لبانتان جذاب تر دیده شوند.

آرایش درخشان - مد و زیبایی

آرایش ناخن درخشان :

  • لاک ناخن درخشان نیز همیشه مد بوده است و بسیاری از افراد برای مراسم مختلف برق ناخن هایی روی لاکشان می زنند که به آن حالت درخشندگی بدهد. این لاک ناخن ها نیز همانند سایه چشم ها دارای دانه های ریز و درشت و به اشکال مختلف هستند که با توجه به نوع آرایشی که دارید می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید و مستقیما روی ناخن بزنید یا برای جذاب تر نشان دادن دست، روی لاکی که زده اید اعمال کنید.

آرایش درخشان - مد و زیبایی

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه