5 نکته آرایشی برای کوچکتر نشان دادن پیشانی

written by بانوی شهر 8 اسفند 1395
5 نکته آرایشی برای کوچکتر نشان دادن پیشانی

لوازم آرایشی به ما کمک می کنند برخی از ویژگی هایمان را پنهان کرده یا برخی دیگر را بیشتر به نمایش بگذاریم. چه بخواهید لب های درشت تری داشته باشید، چه ابروهای پرتر یا بخواهید پیشانیتان کوچک تر به نظر برسد، با آرایش درست و صحیح می توانید به آنچه می خواهید برسید.

در این مطلب به شما پنج نکته آرایشی برای کوچک نشان دادن پیشانی می گوییم.

1 ) چتری بگذارید.

 کوچکتر نشان دادن پیشانی - مد و زیبایی

 کوچکتر نشان دادن پیشانی - مد و زیبایی

هرمدل چتری که دوست دارید میتواند بلندی پیشانی شما را بپوشاند. اگر جای مرطوب زندگی می کنید یا موهای مجعد دارید چتری یک دست به شما توصیه نمی شود. ولی از چتری کج یا فرق وسط استفاده کنید.

2 ) از کرم پودر تیره تر استفاده کنید

این نکته آرایشی برای مواقعی که می خواهید عکس بگیرید نیز بسیار کاربرد دارد. اگر می خواهید پیشانیتان کوچک تر به نظر برسد کمی کرم پودر تیره زیر خط مو بزنید. برای اینکار ابتدا موهایتان را به خوبی جمع کنید تا انجام این کار آسان تر شود. سپس از یک کانسیلر یا کرم پودر مات که چند درجه از رنگ پوست تیره تر است کمک بگیرید. یک خط  روی پیشانی و خط موهایتان بکشید و سپس آن را محو کنید. این کار همانند کانتور صورت می گیرد، که با لوازم ساده تر انجام می دهید. این کار را با دقت انجام دهید تا خط تیره ایجاد شده کاملا با روشنی صورت محو شود و طبیعی جلوه کند.

3 ) تیره روشن کار کنید

هایلایت کردن روشی ساده برای جلب کردن توجه به مرکز پیشانی است، با این روش تمرکز روی بلند بودن پیشانی نخواهد بود. از یک کرم پودر روشن کننده استفاده کنید و آن را در وسط پیشانی درست بین ابروها بزنید. می توانید کرم پودر را روی خط بینی نیز بزنید تا حالت بینی نیز کمی تغییر کند. با این کار به صورت عمق و حالت می دهید.

4 ) از برنزه کننده استفاده کنید

سریع ترین روش برای اینکه پیشانی کوچک تر به نظر برسد استفاده از برنزکننده است. این برنز کننده بهتر است مات و حداقل 3 درجه تیره تر از رنگ طبیعی پوست باشد تا بهتر دیده شود. با استفاده از یک قلم آرایشی پودر تیره ی برنز کننده را در محدوده پیشانی و پایین خط موها بزنید. این کار باعث می شود صورت حالت استخوانی تری بگیرد و همچنین روش سریعی برای کوچک تر کردن پیشانی است.

5 ) روی آرایش چشم تمرکز کنید

سعی کنید آرایشی جذاب برای چشمانتان داشته باشید تا تمرکز چهره  روی چشم قرار بگیرد. چشمان جذاب و زیبا باعث می شوند توجهی به پیشانی شما نشود.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه