همه آنچه باید درباره یک آرایش زیبای تیره پاییزی بدانید

written by بانوی شهر 24 آبان 1395

فصل ها تغییر می کنند و رنگ های جدید جایگزین رنگ های پیشین طبیعت می شوند، چه چیزی بهتر از تغییر رنگ های آرایشی به رنگ هایی همخوان با فصل. پاییز رنگ های متنوع و زیبایی دارد و برای داشتن آرایشی مناسب این فصل می توانید از رنگ های طبیعت ایده بگیرید. در این مطلب ما انتخاب رنگ های تیره را برای آرایش به شما پیشنهاد می کنیم، چرا که در این فصل تا دلتان بخواهد می توانید از این رنگ های تیره برای آرایش استفاده کنید.

1 ) ناخن های تیره و درخشان :

آرایش زیبای تیره پاییزی - مد و زیبایی

همانطور که گفته شد می توان از رنگهای طبیعت ایده گرفت و رنگ لاک ناخن نیز از این قاعده مستثنی نیست.در این فصل رنگهایی نظیر خردلی، نارنجی، زنگی و آلویی به چشم می خورد که می توانند برای آرایش ناخن شما مناسب باشند. این رنگها کمی کلاسیک هستند و باید توجه داشته باشید که شکل ناخن های شما می توانند جلوه بیشتری به این رنگها بدهند، پس به مانیکوریستتان مراجعه کنید تا ناخن های شما را شکلی مرتب و زیبا بدهد. اگر پوست شما روشن است رنگهای تیره، زیبایی بیشتری به روی دستانتان خواهند داشت.

2 ) رنگ آلویی تیره به روی لب :

آرایش زیبای تیره پاییزی - مد و زیبایی

یکی دیگر از روش هایی که می توانید در فصل پاییز چهره ای جذاب داشته باشید، داشتن لب های تیره است. فرم لب ها در این نوع آرایش تاثیر بسزایی دارد. بهتر است پیش از استفاده از رژ لب تیره تان لبتان را کمی چرب کنید تا کمی حجم بگیرد. داشتن لبهای خشک در این آرایش بسیار زشت و آزار دهنده خواهد بود. از پرایمر لب برای دور لبتان استفاده کنید و سپس کمی پودر به روی آن بزنید و پس از آن خط لب بکشید. حین خط لب کشیدن لبخند بزنید تا آرایش به خوبی و شادابی روی صورتتان بنشیند. با این آرایش لبانی زیبا و جذاب خواهید داشت که حالت برجستگی به خود گرفته اند.

بیشتر بخوانید:  5 نکته که درباره موهای سفید نمی دانید

3 ) آرایش تیره برای چشم :

آرایش زیبای تیره پاییزی - مد و زیبایی

مژه های بلند و مشکی در کنار خط چشم دودی برای این نوع آرایش بسیار مهم هستند. می توانید از مژه های مصنوعی استفاده کنید تا کمی مژه هایتان بلندتر و پرتر به نظر برسند تا چشمانتان زیباتر جلوه کند. برای تیره شدن پشت چشمانتان می توانید از مداد چشم و سایه چشم با هم استفاده کنید تا حالت تیره روشن بگیرد. با این آرایش اگر پوستی روشن دارید از رژ گونه های تم صورتی و کمرنگ استفاده کنید و اگر پوست تیره تری دارید از رنگ های هلویی برای گونه هایتان استفاده کنید. اگر می خواهید آرایش چشمانتان بیشتر به چشم بیاید لب های خود را خیلی تیره نکنید.

4 ) آرایش تک رنگ :

fall-dark-makeup4-banooyeshahr

از سایه چشم هماهنگ با رنگ لبتان استفاده کنید، اما کاملا یکی نباشد. آرایش تکرنگ از یک خانواده رنگ داشته باشید به جای اینکه از رنگهای متنوع استفاده کنید. رنگ های طیف آلبالویی تیره می تواند در این آرایش بدرخشد. در کنار این رنگ ها می توانید از رنگ های صورتی و سرخ کمرنگ استفاده کنید. برای آرایش شب، سایه چشم بیشتری بزنید.

5 ) پوست بی عیب :

fall-dark-makeup5-banooyeshahr

اگر از رنگ های تیره برای آرایش چشم ها و لبتان استفاده می کنید باید پوستی روشن و صاف نیز داشته باشید. پوست شما، بک گراند آرایش چهره شماست و در درخشیدن آن بسیار موثر است. از کرم پودر برای پوشاندن لک های روی پوستتان استفاده کنید اما در نظر داشته باشید که اگر پوستتان چرب باشد، کرم پودر به خوبی روی پوستتان نمی نشیند و پوشانندگی کمتری خواهد داشت، پس در این صورت شاید بهتر باشد از بیس چرب و یا مرطوب کننده به زیر آرایشتان استفاده نکنید. این را نیز بدانید، این نوع آرایش تیره پوستتان را روشن تر نشان می دهد پس سعی کنید خیلی از رنگ مات و بیرنگ برای پوستتان استفاده نکنید و با آرایش ملایم گونه ها کمی تیره روشنی به پوستتان بدهید.

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه