آرایش مناسب با لباس قرمز

written by ویدا نورمحمدیان 14 دی 1395
آرایش مناسب با لباس قرمز

بسیاری از خانم ها پیراهن قرمز را برای میهمانی ها انتخاب می کنند تا جلوه بیشتری داشته باشند. اما انتخاب لباس به تنهایی کافی نیست، بلکه هر رنگ و مدلی که می پوشید، آرایش خاص خودش را دارد و با هماهنگی آرایش و رنگ لباستان می توانید بسیار زیباتر شوید. یک اشتباه در انتخاب رنگ رژ لب یا سایه چشم می تواند تمام زیبایی شما را از بین ببرد. در این مطلب می توانید چند نکته آرایشی، درباره آرایش مناسب با پیراهن قرمز بدانید.

1 ) آرایش بیرنگ : 

از آنجایی که پیراهن قرمز قرار است بدرخشد و جذابیت خود را نشان دهد ، شما باید طوری آرایش کنید که جلوه این رنگ زیبا را از بین نبرید. برای اینکار باید بدانید که همراه با پیراهن قرمز بهتر است آرایش بیرنگی داشته باشید. شما نباید تاکید، روی قسمتی از آرایشتان داشته باشید. یک آرایش ساده با رنگهای کمرنگ انتخاب مناسب تری است. برای این کار از یک کرم به رنگ طبیعی صورت استفاده کنید و کمی پودر بزنید تا برق صورتتان را کمتر کند. برای رژ گونه می توانید از رنگ برنز استفاده کنید و آن را روی گونه هایتان بزنید به جای اینکه زیر استخوان گونه بزنید. سایه مات و طبیعی ، ریمل مشکی و خط چشم باریک تمام چیزی است که چشمانتان لازم دارند. برای تکمیل این آرایش از رژ لب بیرنگ یا برق لب استفاده کنید.

لباس قرمز - مد و زیبایی

2 ) رژ قرمز :

انتخاب رنگ قرمز برای رژ لب می تواند هماهنگی خوبی با پیراهنتان ایجاد کند و حتی در برخی موارد رنگ آن را بیشتر، بیرون بکشد. این نوع آرایش خیلی کلاسیک است. ولی شما باید در انجام آن دقت کنید. اگر برای یک مهمانی شب پیراهن قرمز می پوشید می توانید کمی آرایش بیشتری نیز داشته باشید، مثلا از رژ گونه روشن استفاده کنید و برای چشمانتان خط چشمی ضخیم تر بکشید. اما از سایه چشم تیره استفاده نکنید. در هر حال با پیراهن سرخ باید چهره طبیعی تری داشته باشید و آرایش بیش از حد جلوه پیراهنتان را از بین می برد. برای رژ لب سعی کنید رنگی را انتخاب کنید که با رنگ پیراهنتان هماهنگی داشته باشد و حداقل هم خانواده باشد. اگر کمی رنگ رژ لبتان متفاوت از رنگ لباستان باشد جلوه هر دو از بین می رود. از برق لب روی رژ لبتان استفاده کنید.

لباس قرمز - مد و زیبایی

3 ) لب ها و ناخن : 

همانطور که گفته شد برای داشتن یک چهره و آرایش کلاسیک می توانید از رژ لب قرمز برای تکمیل آرایش استفاده کنید. در کنار آن، هماهنگی رنگ رژ لب، پیراهن و لاک ناخن نیز می تواند بسیار هوشمندانه باشد. اگر از رژ لب بیرنگ استفاده می کنید لاک بیرنگ یا فرنچ مانیکور می تواند بهتر باشد.

لباس قرمز - مد و زیبایی

4 ) مو

برای موهایتان می توانید با توجه به مدل لباستان مدل های مختلفی را انتخاب کنید. اما بهتر است با لباس قرمز موهایتان را فر نکنید. موهای مواج و باز که روی شانه بیفتد می تواند صورت و آرایشتان را بهتر نشان دهد.

لباس قرمز - مد و زیبایی

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه