چند نمونه متفاوت از آرایش هفته مد فصل بهار 2017

written by ویدا نورمحمدیان 18 تیر 1396
چند نمونه متفاوت از آرایش هفته مد فصل بهار 2017

بهار فصل رنگهاست و هر بار با تغییر فصل رنگها و سبک های جدیدی در آرایش رونمایی می شوند که می توان از آنها برای داشتن آرایشی زیباتر و شیک گرفت. در اینجا نگاهی میاندازیم به مدل و رنگ آرایش صورت که در هفته های مد پاریس، لندن و نیویورک در فصل بهار 2017 مورد توجه قرار گرفته اند.

آرایش هفته مد فصل بهار - آرایشی

ساده ترین نوع آرایش فصل بهار2017 آرایشی ست که در آن فقط یک رژ لب قرمز استفاده می شود. تمرکز در این آرایش فقط روی لب هاست در نتیجه، آرایش دیگری روی صورت انجام نمی گیرد بغیر از کرم زدن پوست تا آن را صاف و شفاف نشان دهد. برای این نوع آرایش موهایتان را باز بگذارید تا سادگی شما تکمیل شود.

آرایش هفته مد فصل بهار - آرایشی

آرایش پایین چشم یکی از مواردیست که شاید به زودی در دنیای مد نقش بیشتری داشته باشد. نمونه آن در عکس آرایش پایین چشم به رنگ نقره ای درخشان است که در کنار آن سایر قسمت های صورت حداقل آرایش را دارد و لب نیز فقط برق لب خواهد داشت تا حالت برجسته تری به خود بگیرد.

آرایش هفته مد فصل بهار - آرایشی

آرایش لب درخشان نمونه دیگری از آرایش های مخصوص فصل بهار2017 است، که در فشن شوهای مختلف بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. در این مدل آرایش  تمام توجه روی لب گذاشته شده و با رژ لب اکلیلی لب برجسته تر نشان داده می شود. بغیر از لب، برای چشم ها فقط خط چشم کشیده شده است، هرچند این خط چشم متفاوت و طولانی تر از حد معمول می باشد. به طور کلی این آرایش که از محبوب ترین های هفته مد فصل بهار 2017 بود آرایشی متفاوت و جذاب و گیرا به نظر می رسد.

بیشتر بخوانید:  لوازم آرایشی و زیبایی که کاملا اشتباه استفاده می کنید

آرایش هفته مد فصل بهار - آرایشی

شاید استفاده از ترکیب رنگ صورتی و آبی یخی چیزی نباشد که بسیاری از افراد بخواهند از آن استفاده کنند اما استفاده درست از این رنگها می تواند زیبا باشد، همانطور که مدل های جیل استوارت (Jill Stuart)  در فشن شو بهار 2017 از این آرایش استفاده کرده اند.

آرایش هفته مد فصل بهار - آرایشی

دیگر زمان آن رسیده تا خط چشم های مشکی جای خود را به خط چشم های رنگی بدهند. یکی از رنگهای محبوب و مورد توجه در فصل بهار رنگ صورتی است. استفاده از این رنگ می تواند جلوه خاص تری به چشمانتان بدهد.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه