چگونه به خوبی آرایش چشم نارنجی داشته باشیم؟

written by بانوی شهر 4 بهمن 1395
چگونه به خوبی آرایش چشم نارنجی داشته باشیم؟

اگر دوست دارید در یک مهمانی بدرخشید، می توانید رنگ نارنجی را به آرایشتان اضافه کنید، این رنگ چشمان شما را زیباتر نشان خواهد داد. شما می توانید نارنجی را با یک رنگ دلخواه ترکیب کنید و آرایش سبک خودتان را داشته باشید. فراموش نکنید در آرایش کردن نیز می توانید خلاقیت به خرج دهید.

آرایش چشم با رنگ نارنجی نه تنها باعث می شود افراد دیگر متوجه شما شوند و به شما توجه کنند، بلکه باعث می شود چهره شما تا مدتها در ذهن افراد بماند. اما همیشه نکاتی هست که برای بهتر شدن آرایش نیاز است که بدانید.

آرایش چشم نارنجی - مد و زیبایی

چه بخواهید به یک مهمانی بروید چه با کسی قرار داشته باشید، آرایش رنگ نارنجی شما را ناامید نخواهد کرد.

  • ابتدا نیاز است که صورت و چشمانتان را برای آرایش آماده کنید. از یک آرایش پاک کن استفاده کنید تا آلودگی ها یا آرایش احتمالی که ممکن است از پیش روی پوست مانده باشد را پاک کند.
  • با استفاده از یک قلم آرایشی کرم پودر بزنید و با کانسیلر جاهایی از پوست را که لک یا جوش دارد بپوشانید.
  • می توانید از یک پودر رنگ مات برای پوشش پوست استفاده کنید.

حال که پوستتان را آماده آرایش کرده اید نیاز است، بدانید چه رنگی از طیف نارنجی را بهتر است استفاده کنید.

1 ) اگر رنگ پوستتان طبیعی یا روشن است :

اگر پوست روشنی دارید فکر نکنید رنگ نارنجی ممکن است شما را شبیه به یک روح کند. شما بهتر است از بین رنگ های نارنجی رنگی را انتخاب کنید که به نارنجی پرتقالی شبیه باشد، بخصوص اگر چشمان آبی دارید.

بیشتر بخوانید:  5 نکته برای آرایش چشم بدون صدمه زدن به چشم ها

آرایش چشم نارنجی - مد و زیبایی

2 ) اگر رنگ پوستتان تیره متوسط یا زیتونی است :

افرادی که پوست نیمه تیره دارند، راحت تر می توانند رنگ نارنجی را به آرایش شان اضافه کنند. بهترین رنگ نارنجی که با پوست شما همخوانی دارد نارنجی کورال است. رنگ های مات به شما نتیجه بهتری می دهند. همچنین می توانید در کنار رنگ نارنجی از رنگ صورتی کمرنگ نیز استفاده کنید تا یک آرایش ترکیبی و زیبا داشته باشید.

آرایش چشم نارنجی - مد و زیبایی

3 ) اگر رنگ پوستتان تیره است :

رنگ نارنجی که شبیه به رنگ نارنگی باشد رنگیست که بیشتر به پوست شما می آید. این رنگ به شرطی خوب از آب در می آید که به خوبی بدانید چطور آن را روی چشمانتان بزنید. در کنار این رنگ می توانید از رنگ برنز یا طلایی نیز استفاده کنید تا آرایش تاثیر خاص تری به خود بگیرد.

برخی از رنگ ها همانند رنگ نارنجی خیلی کلاسیک هستند. بسیاری از افراد بر این باورند که نمی توانند با این رنگ به خوبی آرایش کنند. این در حالیست که اگر آرایش درستی داشته باشید و رنگ درست مناسب پوست انتخاب کنید، رنگ نارنجی می تواند کاری کند که کسی چشم از شما بر ندارد.

آرایش چشم نارنجی - مد و زیبایی

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه