چگونه از رنگ طلایی در تیپمان استفاده کنیم

written by ویدا نورمحمدیان 9 تیر 1396
چگونه از رنگ طلایی در تیپمان استفاده کنیم

رنگ طلایی از جمله رنگ هاییست که جلال و ظرافت را نشان می دهد. این رنگ به خوبی خود را با سایر رنگها هماهنگ می کند. اما اگر می خواهید از این رنگ به شکلی شیک و زیباتر در لباسهایتان استفاده کنید در نظر داشته باشید که نباید رنگهای زیادی را با آن ترکیب کنید، چرا که این رنگ باید به تنهایی بدرخشد و نظرها را جلب کند، بنابراین اگر آن را با رنگهای متعددی بپوشید، جلوه آن را از بین می برید. برای اینکه شما را بهتر راهنمایی کنیم که چطور از پوشیدن رنگ طلایی لذت ببرید و مجلل تر و شیک تر دیده شوید به شما ایده هایی برای پوشیدن لباسهای طلایی می دهیم.

  • طلایی زینتی

رنگ طلایی - مد و زیبایی

 رنگ طلایی به خوبی می تواند بعنوان یک دوخت زینتی، یک وسیله زینتی یا طرحی زینتی روی لباس استفاده شود. یک گردنبند طلایی روی پیراهنی مشکی به خوبی می درخشد. یا یک طراحی زینتی طلایی روی کفش به خوبی می تواند چشمگیر باشد.

  • تاپ طلایی

رنگ طلایی - مد و زیبایی

تاپ طلایی بیشتر رسمی به نظر می رسد ولی در عین حال می توان این تاپ زیبا را برای میهمانی ها نیز پوشید و به خوبی درخشید. تاپ های طلایی با شلوار های جین و کفش های پاشنه بلند بسیار زیبا خواهند بود. یا می توانید آنها را با دامن یا شلوار مشکی تن کنید. هر چه تاپ طلایی که می پوشید متالیک تر باشد جذاب تر خواهد بود. تاپ طلایی می تواند با لگینگ و ساپورت ها نیز به زیبایی خودش را نشان دهد. اما به یاد داشته باشید در کنار این مدل تاپ، بهتر است زیورآلات کمتری بهمراه داشته باشید، گوشواره های کوچک بیندازید و جواهرات شلوغ همراه نداشته باشید.

  • دامن یا شلوار طلایی

رنگ طلایی - مد و زیبایی

چه بخواهید برای یک میهمانی ساده لباس بپوشید یا بخواهید در یک میهمانی مجلل بدرخشید، شلوار و دامن طلایی می تواند این کار را برای شما انجام دهد. از ترکیب های سورپرایز کننده استفاده کنید، مثلا شلوار طلایی را با کفش های اسپورت یا دامن طلایی را با سندل بپوشید. دامن برای میهمانی رسمی بهتر است. دامن طلایی را با کفش های پاشنه بلند یا بوت بپوشید تا شیک تر شوید.

  • پیراهن طلایی

رنگ طلایی - مد و زیبایی

یک پیراهن طلایی به خوبی می تواند شما را شخصی جذاب و مجلل نشان دهد. معمولا پیراهن ها یکدست در رنگ طلایی دوخته نمی شوند هر چند یکدست بودن رنگ طلایی پیراهن نیز چیزی از زیبایی هایش کم نمی کند اما شیک تر آن است که طرح طلایی و یک رنگ دیگر باشد. پیراهن یکدست طلایی را می توانید با یک کفش رنگی جذاب تر کنید. رنگ قرمز جذابیت بیشتری به آن می افزاید.

  •  کفش طلایی

رنگ طلایی - مد و زیبایی

در کنار کفش طلایی می توانید پیراهن و لباس های ساده انتخاب کنید چرا که این رنگ کفش به خودی خود می تواند جلوه ای مجلل و شیک به شما بدهد. چه کفش اسپورت با این رنگ بپوشید چه پاشنه بلند، در هر دو حالت سبکی متفاوت را برای پوشیدن لباس انتخاب کرده اید و این شما را زیرک تر نشان می دهد.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه