5 روش شیک برای استفاده از شال بعنوان هدبند

written by ویدا نورمحمدیان 31 اردیبهشت 1396
5 روش شیک برای استفاده از شال بعنوان هدبند

درست است که ما از شال و روسری برای پوشاندن مو استفاده می کنیم ، اما با این پنج روش شما می توانید از شال  بعنوان وسیله ای برای مدل و طرح دادن به مو و استایلتان استفاده کنید. این بار که خواستید به یک میهمانی دوستانه بروید و حوصله سشوار کشیدن و مدل دادن به موهایتان را نداشتید می توانید یکی از این روش ها را امتحان کنید و تیپ جدید و متفاوتی برای خود ابداع کنید. با این روش های ساده می توانید شال هایی که استفاده نمی کنید را نیز به کار بگیرید و علاوه بر اینها عکس های متفاوتی با این چهره جدید بگیرید.

1 ) سربند 1 ( روی پیشانی )

شال بعنوان هدبند - مد وزیبایی

شال یا روسری انتخابی را از روی پیشانی به عقب ببرید و انتهای آن را در پشت سر بهم گره بزنید. با این روش شال را طوری روی سرتان می بندید که فقط پیشانی و بالای سرتان را می پوشاند و پشت سرتان آویزان می ماند. این مدل به مدل دزدان دریایی نیز معروف است.

2 ) سربند 2

شال بعنوان هدبند - مد وزیبایی

یک شال انتخاب کنید و یک کش که محکم است را از آن عبور دهید.کش باید طوری باشد که قسمتی از شال را جمع کند. این قسمت از شال که توسط کش جمع شده است وسط فرق سر قرار می گیرد. باقی شال را پشت سر برده و محکم گره بزنید. اگر دوست داشتید می توانید انتهای شال را از روی شانه جلو بیاورید، بخصوص اگر موهای کمی دارید این کار به خوبی موهای شما را پوشش می دهد.

3 ) سربند 3 ( مثل تل )

شال بعنوان هدبند - مد وزیبایی

ما از تل و هدبند یا همان سربند ها زیاد استفاده می کنیم، اما گاهی ممکن است آنها به نظر خیلی ساده بیایند یا آن طرحی که می خواهیم نباشند. می توانید از یک روسری یا شالی که طرحی زیبا یا هماهنگ با لباستان دارند استفاده کنید. بهتر است این روسری عرض کوتاهتری داشته باشد تا خیلی پشت سر اضافه نشوند. باید ابتدا روسری را تا کنید و به عرض دلخواه در بیاورید. سپس از روی موها – نه پیشانی – پشت و پایین سر ببرید و گره بزنید. اگر موهای مرتبی ندارید بهتر است هنگام انتخاب این مدل هدبند ، موهایتان را بسته یا از گوشه ای ببافید.

بیشتر بخوانید:  چطور لباس بپوشیم تا لاغرتر به نظر برسیم؟

4 ) بستن از پایین سر

شال بعنوان هدبند - مد وزیبایی

در مدل های قبلی همیشه شال را از بالای سر به پشت سر بستیم. این بار این کار را برعکس انجام می دهیم. شال انتخابی را با عرض دلخواه تا کنید. آن را زیر موهایتان بیندازید و بالای سرتان بیاورید و گره بزنید. برای اینکه گره این مدل هدبند جلوی دید قرار می گیرد گره ای زیبا همانند گره پاپیونی بزنید.

5 ) بستن جلوی سر

شال بعنوان هدبند - مد وزیبایی

شال انتخابی را به عرض دلخواه تا کنید، آن را از پشت سر به جلوی پیشانی بیاورید و یک گره ساده بزنید. حالا ادامه شال را پشت سر برده و یک گره نیز پشت سر بزنید. اگر شال بلند بود دنبال شال را می توانید از روی شانه به جلو بیاورید.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه