اشتباهاتی که هنگام کشیدن ابروهایتان مرتکب می شوید

written by بانوی شهر 11 دی 1395

ابروها نقش مهمی در چهره شما دارند و به نوعی به آن فرم و ساختار می دهند، بنابراین خیلی مهم است که این کمان های بالای چشم را به خوبی فرم دهید تا نقصی در چهره تان ایجاد نکند. بسیاری از ما نمی دانیم چه کاری انجام می دهیم که ابروهایمان آنطور که می خواهیم نمی شود و حتی برخی مواقع با مداد کشیدن در آنها شکلی بدتر از قبل به آنها می دهیم. پس علاوه بر اینکه مهم است بدانیم چه نوع ابرویی برای چه نوع چهره ای مناسب است و وقتی نکات مربوط به پرکردن ابروها را رعایت کردیم، نوبت به آن می رسد که ببینیم چه کاری را نباید انجام دهیم. چرا که نبایدها هم به اندازه بایدها در آرایش ما نقش مهمی دارند.

1 ) تاج ابروهایتان را خیلی مستطیلی می کشید.

اگر قسمت جلوی ابروهایتان را خیلی زاویه دار و مستطیلی بکشید باعث می شوید غیرطبیعی به نظر برسند و چهره شما را مصنوعی نشان دهند. به جای اینکه ابتدای ابرویتان را با زاویه و مستطیل شکل بکشید، با استفاده از یک مداد ابرو یا قلم ابرو و پودر یا حتی ریمل ابرو، طوری آن را شکل دهید که طبیعی تر جلوه کند و مشخص نشود شما در ابروها مداد کشیده اید.

کشیدن ابرو - مد و زیبایی

2 ) انتهای ابروهایتان خیلی بلند است.

وقتی ابروهایتان را خیلی بلندتر از حد بکشید چهره تان غمگین به نظر می رسد. ابروها به طور طبیعی تا قسمت خاصی در بالای چشم ادامه دارند. بنابراین بهتر است ابروها را طوری بکشید که تا خط فرضی عمود بر انتهای چشمان ادامه داشته باشد. برای اینکه بهتر بدانید ابروهایتان باید چه اندازه کشیده شود به نکاتی که درباره کشیدن ابروها باید بدانید مراجعه کنید.

کشیدن ابرو - مد و زیبایی

3 ) روی کمان ابروهایتان خیلی تاکید می کنید.

هر قدر کمان ابروهای شما بالاتر باشد باعث می شود چهره متعجب تر به نظر برسد حتی وقتی که شما متعجب یا ناراحت نیستید.

کشیدن ابرو - مد و زیبایی

4 ) خیلی از هایلایتر استفاده می کنید.

معمولا بهتر است که قبل از کشیدن ابروها با استفاده از یک کانسیلر که یک درجه از پوست روشن تر است دور ابروها را روشن یا به اصطلاح هایلایت کنید. با این کار باعث می شوید که ابروهایتان بهتر دیده شوند. اما اگر این کار را زیاد انجام دهید یا درجه کانسیلری که استفاده می کنید خیلی روشن باشد کار شما را خراب می کند و ابروها بیش از حد به چشم می آید.

5 ) ابروهایتان را بیش از حد پر و تیره می کنید.

ابروهایتان را خیلی تیره نکشید، اگر می خواهید ابروها تیره تر شود اما در عین حال طبیعی جلوه کند باید از کاری که می کنید دست بکشید. اگر ابروهای کم مو دارید و می خواهید آن را پر کنید از مداد ابرو یا پودرهای ابرو استفاده کنید اما بهتر است خیلی تیره نباشند. فقط یک درجه تیره تر از رنگ ابرو باشد. اما اگر فقط می خواهید ابروهایتان را تیره تر کنید بهتر است از ریمل ابرو استفاده کنید که پوست زیر ابروها را تیره نمی کند و فقط رنگ خود ابروها را کمی تغییر می دهد و طبیعی تر به نظر برسد.

کشیدن ابرو - مد و زیبایی

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه