ایده های ارزان و خلاقانه برای قشنگ تر شدن خانه

written by کیانا میرحقانی 21 اسفند 1395
ایده های ارزان و خلاقانه برای قشنگ تر شدن خانه

قشنگ تر شدن خانه - زندگی بانوی شهر

از رنگ مخصوص تخته سیاه ( موجود در فروشگاه وسایل نقاشی ) برای سطح داخلی کابینت ها و کمد ها استفاده کنید. با این کار هر کمدی میتواند برای نقاشی و یا یاداشت کردن با گچ اماده باشد. شما میتوانید لیست چیزهای موجود در کابینت را روی در آن بنویسید یا به بچه ها اجازه بدهید داخل کمدهایشان را هر روز نقاشی کنند  و به قشنگ تر شدن خانه و شادی دل کودکتان کمک میکنید.

قشنگ تر شدن خانه - زندگی بانوی شهر

سنجاق سینه های قدیمی را دور نریزید. پشت آن ها یک آهنربای کوچک ( موجود در خرازی ها ) بچسبانید و با آن یخچال را زیبا کنید. اسباب بازی های کوچک و اصلا هر چیز بامزه ی دیگری می تواند تبدیل به آهنربا هایی شود که با آن نقاشی های بچه را به یخچال بچسبانید.

قشنگ تر شدن خانه - زندگی بانوی شهر

به میزتان شخصیت بدهید. اگر میزی دارید که روی آن شیشه دارد، می توانید زیر آن را پر از عکس و کارت پستال و پارچه های چاپ شده کنید. با قرار دادن عکس های قدیمی شما یک میز حوصله سر بر را تبدیل به آلبومی کوچک و فرصتی برای سرگرمی می کنید.

چیزی که نمی توانید عوض کنید را پنهان کنید. اگر ظاهر جایی از خانه ناخوش آیند است، تا وقتی که نمی توانید آن را تغییر دهید، یا بودجه اش را ندارید که جایگزینش کنید، با این ترفند ها آن را از دید دیگران پنهان کنید.

روی مبل قدیمی یا لک دار را با پارچه یا پتو های رنگی بپوشانید یا روی زمین یک فرش مدرن پهن کنید. اگر روی دیوار ها چیز ناخوش آیندی هست آن را با یک تابلو بپوشانید.

قشنگ تر شدن خانه - زندگی بانوی شهر

برای طراحی دیوار ها از شابلون های مختلف استفاده کنید. روی اینترنت طرح های بی شماری از شابلون هست که  می توانید آن ها را پرینت بگیرید و روی دیوار ها استفاده کنید. این روش به خصوص برای ایجاد تغییر های اساسی در اتاق بچه ها موثر است.

قشنگ تر شدن خانه - زندگی بانوی شهر

اگر شومینه ی قدیمی ای دارید که از آن استفاده نمی کنید، می توانید آن را از کنده ها ی تزئینی پر کنید. چوب فضای خانه را گرم و دنج می کند.

قشنگ تر شدن خانه - زندگی بانوی شهر

در آخر اینکه اگر به قشنگ تر شدن خانه و دنبال وسیله ای برای خانه تان هستید، آن را با اطرافیانتان در میان بگذارید. خیلی از مواقع دوستان و نزدیکان چیزی که ما می خواهیم را در انباری خانه شان گذاشته اند و از اینکه آن را مجانی یا با قیمت خیلی مناسب به شما بدهند خیلی هم خوشحال خواهند شد.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه