ایده هایی برای پوشیدن لباس قرمز

written by بانوی شهر 20 بهمن 1395
ایده هایی برای پوشیدن لباس قرمز

قرمز یکی از زیباترین رنگ هاییست که در دنیای مد بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. قرمز رنگیست که بیشتر عشق و علاقه، جاه طلبی و اعتماد به نفس را نشان می دهد.

اگر همیشه از این هراس داشتید که چه چیزی با رنگ قرمز تن کنید، یا آیا پوشیدن این رنگ مناسب شما است یا خیر ما به شما ایده هایی برای استفاده از این رنگ در لباس هایتان می دهیم. شما هم می توانید این رنگ را به  کمد لباس هایتان معرفی کنید.

این بار که به خرید رفتید از انتخاب لباس های قرمز نترسید، کت، دامن، بلوز و یا حتی شلوار جین قرمز بخرید. شما به راحتی می توانید این رنگ را با سایر لباس هایتان هماهنگ کنید و استایلی شیک، کلاسیک و جذاب برای خودتان ایجاد کنید. شما در رنگ قرمز بیشتر و بهتر دیده می شوید ولی نیاز است که در پوشیدن لباس های دیگر در کنار این رنگ کمی دقت کنید.

اگر هنوز انقدر اعتماد به نفس ندارید که یک پیراهن قرمز بخرید از کیف و کفش قرمز شروع کنید. شما به راحتی می توانید کیف دستی قرمزتان را با لباس های رنگ خنثی بپوشید. رنگ قرمز در کنار رنگ های مشکی، سفید، خاکستری یا آبی زیبا می شود. با ما همراه باشید تا ایده هایی برای استفاده از این رنگ به شما بدهیم.

پوشیدن لباس قرمز - مد و زیبایی

شما می توانید یکی از لباس های بالاتنه را قرمز انتخاب کنید، بلوز، ژاکت یا کت قرمز بپوشید و آنها را با شلوارها و یا دامن یک رنگ و ساده هماهنگ کنید. در کنار این رنگ سعی کنید لوازم پوشیدنی یا زیورآلات زیاد و شلوغ نپوشید، بهتر است همه چیز کنار رنگ قرمز، ساده باشد. بگذارید لباس قرمزی که به تن می کنید خودش را نشان دهد.

پوشیدن لباس قرمز - مد و زیبایی

پوشیدن لباس قرمز - مد و زیبایی

پوشیدن لباس قرمز - مد و زیباییشما می توانید یک دامن یا لباس طرح دار کنار رنگ قرمز بپوشید. لباس طرح داری که می پوشید را در رنگی انتخاب کنید که در آن قرمز استفاده شده باشد و با ژاکت یا بلوزی که می پوشید هماهنگی داشته باشد.

پوشیدن لباس قرمز - مد و زیبایی

دامن قرمز بپوشید، این دامن ساده و یکرنگ را با بلوز مشکی همراه کنید تا جدی تر و جذاب تر دیده شوید.

پوشیدن لباس قرمز - مد و زیبایی

رنگ قرمز به خوبی با لباس های جین هماهنگ می شود، پوشیدن یک شلوار جین همراه با کت قرمز می تواند در عین حال رسمی و جذاب باشد.

پوشیدن لباس قرمز - مد و زیبایی

در حقیت هیچ رنگی نیست که شما نتوانید به خوبی با قرمز همخوانش کنید، هر لباسی را می توانید در کنار رنگ قرمز به چشم بیاورید. تاپ های کمرنگ یا رنگ های خنثی را در کنار شلوارهای جین قرمز بپوشید. یا از پارچه های طرح دار کمک بگیرید، پارچه  های طرح راه راه یا خال خال در کنار رنگ قرمز بسیار زیباتر دیده می شوند.

پوشیدن لباس قرمز - مد و زیبایی

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه