با شلوار برمودا چه لباسی را ست کنیم؟

written by ویدا نورمحمدیان 20 دی 1399
با شلوار برمودا چه لباسی ست کنیم؟

شلوار برمودا ( شلوارهای برش دار ) شلوارهای ساده و در عین حال مدل داری هستند که می توانید برای موقعیت های مختلف آنها را تن کنید. این مدل شلوارها راسته یا یکدست تنگ و گشاد نیستند بلکه در خود طرحی دارند که آنها را از شلوارهای دیگر مجزا می سازد. این مدل شلوارها بسیار جذابند، به شرط آن که بدانید چگونه آنها را ست کنید. آیا تا به اکنون به ست کردن شلوار برمودا فکر کرده اید ؟

تا انتهای این مطلب با بانوی شهر همراه باشید زیرا به معرفی نکات و انواع مختلف روش های ست کردن شلوار برمودا برای بانوان و عکس های ست های بی نظیر شلوار برمودا زنانه می پردازیم.

شلوار برمودا چیست ؟

شلوار برمودا، شلواری است کوتاه که طرفداران خاص خود را دارد. قد شلوار برمودا زنانه از شلوارک بلند تر است و معمولا بالای مچ پا می ایستد. نام این شلوار به دلیل محبوبیت و طراحی آن در برمودا منطقه برون مرزی انگلیس است. در ادامه مطلب تعدادی عکس شلوار برمودا زنانه به همراه نکات مهم درباره ست کردن آن مشاهده خواهید کرد.

  • با سوییشرت ساده و کلاسیک بپوشید

شلوار برمودا - مد و زیبایی

لباس های پاییزه و زمستانی بدون یک سوییشرت جذاب و شیک تکمیل نمی شوند. یک سوییشرت ساده و همیشگی برای فصل های سرد بیشتر با این مدل شلوارها جور می آید. با طرح ها و رنگ های متنوع و زیبایی که در بازار وجود دارد دیگر نگرانی برای انتخاب یک سوییشرت زیبا و مناسب برای شلوارتان نخواهید داشت.

  • با شومیز بپوشید

شلوار برمودا - مد و زیبایی

شومیزها نیز مدل های مختلف دارند، می توانید شومیز را روی شلوار قرار دهید یا داخل آن، بستگی به مدل شلوارتان دارد. شومیزها هم می توانند چهره ای رسمی به شما بدهند. یا با قرار دادن آن روی شلوار تیپی خودمانی و غیررسمی  خواهید داشت.

  •  با تاپ نیم تنه بپوشید

شلوار برمودا - مد و زیبایی

شلوارهای برمودا، بخصوص مدل هایی که روی کمرشان پیلی یا برش دارند با تاپی که کمر آنها را نگیرد زیباتر دیده می شوند، بنابراین تاپ نیم تنه می تواند انتخاب خوبی باشد. بهتر است تاپ نیم تنه که انتخاب می کنید آستین دار باشد.

  • با بالاتنه هایی که رنگ شاد دارند بپوشید

شلوار برمودا - مد و زیبایی

بیشتر مواقع دوست داریم شلوارها را در رنگ های خنثی یا تیره انتخاب کنیم ، در این صورت بهترین روش برای جذاب تر نشان دادن آنها پوشیدن بالاتنه با رنگی شاد و چشمگیر است. یک تاپ یا بلوز رنگی همراه با شلوار خاکستری یا مشکی می تواند انتخاب خوبی باشد. همچنین می توانید هر دو را نیز رنگی انتخاب کنید به شرطی که این رنگها با هم هماهنگی داشته باشند.

  • با ژاکت چرمی کوتاه بپوشید

شلوار برمودا - مد و زیبایی

شلوارهای برمودا در مدل های تنگ و گشاد در بازار وجود دارند، با هر دو مدل می توانید یک ژاکت چرمی ست کنید و تیپی کاملا فشن و شبیه به ستارگان موسیقی راک پیدا کنید. انتخاب کفش پاشنه بلند میتواند گزینه ای مناسب برای ست کردن شلوار برمودا باشد تا زیبایی استایل شما را تضمین کند.

ست کردن شلوار برمودا مانند ست کردن کردن هر لباس دیگری دارای نکاتی می باشد . برای خوش پوش بودن و زیبا به نظر رسیدن لازم است نکاتی اصولی را در ست کردن انواع لباس و ایجاد تناسب و تعادل بین نیم تنه ی بالا و پایین رعایت شود .

در فصل سرما شلوار برمودا بپوشیم؟

خبر خوب برای شیک پوشان این است که قرار نیست در فصول سرد پاییز و زمستان شلوار برمودا نپوشیم. متناسب با جنس شلوار برمودا میتوان از آن در استایل های بهاره تا زمستانه استفاده کرد . از شلوار برمودا نخی در بهار و تابستان و از شلوار برمودا پشمی یا ضخیم به همراه بوت یا نیم بوت در پاییز و زمستان استفاده نمود. شلوار برمودا لباس مناسب برای ست کردن با نیم بوت می باشد.

در این مقاله سعی کردیم تا اطلاعاتی درباره اینکه شلوار برمودا را با چی بپوشیم و با چه لباسی ست کنیم در اختیارتان قرار دهیم .

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه