چهار دلیل برای اضافه کردن تخت تاشو به دکوراسیون اتاق

written by بانوی شهر 6 مهر 1396
چهار دلیل برای اضافه کردن تخت تا شو به دکوراسیون اتاق

می‌خواهیم به شما کمک کنیم تا از فضای اتاق های خود در منزل بیشترین استفاده را ببرید. اگرچه در اتاق خواب اصلی ممکن است خواهان یک تخت خواب زیبا و ثابت باشید، بسیاری دیگر از اتاق‌ها هستند که می توانند از مزایای تخت تاشو بهره‌مند شوند. طرحهای به روز و به آسانی قابل اجرا که به شما ارائه می‌شوند، قابلیت خانه شما را به حداکثر می‌رسانند و فضای بیشتری را برای مهمان محیا می‌کنند. برای آگاهی از بزرگترین مزیت تخت‌های تاشو دیواری نگاهی به مطلب زیر بیاندازید.

1 ) اتاق چند منظوره

تخت تاشو - اتاق چند منظوره

آشکارترین مزیت  تخت تاشو ، قابلیت آن در تبدیل فضا به یک فضای چند منظوره است. اگر فضای کافی برای انجام کارهای دفتری در منزل، اتاق خواب مهمان، و اتاق بازی برای بچه های خانه در اختیار ندارید، مبل تخت خوابشو گزینه مورد نیاز شماست. تنها با قرار دادن تخت خواب تاشو در یک گوشه دنج، فضا را برای یک میز بزرگ، میز مطالعه، یا قفسه‌ای برای اسباب بازی‌ها فراهم کنید.

2 ) انبارسازی بیشتر

با استفاده از هر یک از تخت‌های تاشو، امکان انبارسازی وسائل وجود دارد. آیا وسایل متفرقه زیادی دارید که نمی خواهید جلوی چشم باشند و در عین حال به راحتی بتوانید آنها را پیدا کنید؟ کابینت های شیک و ظریفی را تصور کنید که با دکوراسیون اتاق شما به خوبی همخوانی دارند. آیا تا بحال یک قفسه کتاب خواسته‌اید که فضا برای آن نداشته باشید؟ تخت کتابخانه‌ای دارای قفسه هایی روی در است که از وسط تا شده و به سمت کناره‌ها کشیده می‌شود تا تخت، داخل آن نمایان شود. این مدلها بیشترین استفاده را از فضا، بدون ایجاد بهم ریختگی، ممکن می‌سازند. از دفتر کار در منزل گرفته تا اتاق خواب، می‌توانید وسایل خود را به هر شکلی که مایلید، انبار کنید.

بیشتر بخوانید:  دکوراسیون اتاق خواب دخترانه، 12 ایده ی شیک

3 ) خالی کردن فضای کف اتاق

تخت تاشو - خالی کردن فضای کف اتاق

تخت تاشو - خالی کردن فضای کف اتاق

فراهم کردن یک تختخواب اضافی برای مهمانها بسیار عالیست، اما شاید همیشه نخواهید که فضا را با مبل‌های بزرگ و جاگیر پر کنید. زیبایی یک تخت تاشو در اینست که در زمان نیاز می‌توانید آن را پایین کشیده و استفاده کنید، و در صورت عدم نیاز آن را از دید پنهان کنید. اتاق یدکی شما لازم نیست همیشه اتاق مهمان باشد، شما می‌توانید فضای کف اتاق را برای دیگر فعالیتها خالی کنید.

از طرفی، تخت‌های تاشو و سرویس خواب نوجوان برای اتاق بچه‌ها نیز بسیار عالی هستند و آنها می‌توانند از فضای خالی کف برای بازی و فعالیتهای دیگر بهره بگیرند. کافیست اول صبح تخت را بسته و اتاق را مطابق با سلیقه بچه‌ها باز کنید. اینکار همچنین یک راه خوب برای تشویق بچه‌ها به رعایت نظم و ترتیب و سر و سامان دادن اوضاع در پایان روز است؛ چراکه تخت تاشو نمی‌تواند روی کف بهم ریخته فرود بیاید.

4 ) راحتی

وقتی مهمانها برای شب می‌مانند، نمی‌خواهید که کاناپه، و یا حتی بدتر، تشک‌های بادی را برای خوابیدن به آنها پیشنهاد دهید. با استفاده  از یک تخت تاشو ، شبی آرام و راحت را برای آنها فراهم کنید.

یکی از شرکت های ارائه کننده سرویس های تخت خواب تاشو در ایران شرکت رزچوب است که بیش از 20 مدل و طرح تخت تاشو دیواری به صورت افقی و عمودی، دونفره و تک نفره عرضه می کند، کیفیت بالا و گارانتی 30 ماهه و خدمات فروش 10 ساله می تواند یک انتخاب خوب در خرید شما باشد.

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه