عجیب ترین جاهایی که می توانید تلویزیون تان را قرار دهید

written by ویدا نورمحمدیان 2 مهر 1396
عجیب ترین جاهایی که می توانید تلویزیون تان را قرار دهید

شاید شما هم همیشه تلویزیون را در جایی که بیشتر افراد قرار می دهند قرار می دهید، رو به روی مبلمان و روی زیرتلویزیونی. فکر اینکه می توان تلویزیون را روی وسیله ای غیر از زیرتلویزیونی قرار داد یا حتی زیر وسیله ای دیگر به ذهن خیلی ها خطور نمی کند. اما ما شما را با عجیب ترین جاهایی که می توانید تلویزیونتان را قرار دهید آشنا می کنیم !

1 ) روی سه پایه نقاشی

تلویزیون - زندگی بانوی شهر

طبیعتا اولین وسیله ای که برای تلویزیون در نظر گرفته می شود، میز زیر تلویزیون است. به نظر نمی رسد، قرار دادن تلویزیون روی سه پایه چیزی باشد که تا به حال به ذهنتان رسیده باشد ! اما شاید می توان کمی خارج از این دایره فکر کرد و قوانین را زیر پا گذاشت و تلویزیون را جایی قرار داد که به ذهن کسی نمی رسد !

2 ) زیر میز

تلویزیون - زندگی بانوی شهر

همه تلویزیون را روی میز قرار می دهند ، تصور اینکه بتوان تلویزیون را زیر میز قرار داد دور از ذهن است. اما در این آپارتمان طراح ترجیح داده است تا قوانین را بشکند و تلویزیون را زیر میز قرار دهد.

3 ) پشت درهای آینه ای

تلویزیون - زندگی بانوی شهر

در این طراحی که می بینید تلویزیون پشت دو در آینه ای قرار گرفته است، زمانی که بخواهید تلویزیون تماشا کنید این درها را از هم می گشایید و در مواقع دیگر می توانید یک آینه بزرگ در اتاق داشته باشید که هم به روشنایی اتاق کمک می کند و دکوری جذاب و خلاقانه خواهد بود.

4) در آشپزخانه

تلویزیون - زندگی بانوی شهر

معمولا تلویزیون یکی از وسایلی است که در اتاق نشیمن قرار می گیرد. اکثر اوقات اعضای خانواده در این اتاق دور هم جمع می شوند و هنگام گفتگو به تماشای تلویزیون نیز می پردازند، اما اگر شما زمان بیشتری را در آشپزخانه ای سپری می کنید که چشم اندازی به اتاق نشیمن و تلویزیون ندارد می توانید از این روش کمک بگیرید. با این روش می توانید، برنامه های مورد علاقه تان را نیز دنبال کنید.

5 ) بالای شومینه

تلویزیون - زندگی بانوی شهر

قرار دادن تلویزیون های دیواری در عین ساده بودن کار دشواری است ، اینکه کدام دیوار را برای قرار گرفتن تلویزیون در نظر بگیرید شاید کمی شما را گیج کند. اگر می خواهید نقطه کانونی اتاق جایی باشد که تلویزیون قرار می گیرد و در اتاق شومینه دارید شاید بتوانید کاری کنید شومینه و تلویزیون در یک نقطه قرار بگیرند. هرچند این بستگی دارد که چقدر دیوار بالای شومینه فضا برای مانور داشته باشد.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه