نکات زیبایی برای جلوگیری از پیرشدن پوست گردن

written by بانوی شهر 27 فروردین 1396
نکات زیبایی برای جلوگیری از پیرشدن پوست گردن

اکثر ما روی زیبایی پوست صورتمان تمرکز می کنیم، از انواع کرم ها برای مراقبت از آن و جلوگیری از چروک افتادن و پیرشدن پوست استفاده می کنیم اما فراموش می کنیم پوست گردن نیز پیر می شود و زمانی متوجه این مساله می شویم که دیگر این پوست شروع به پیر شدن کرده است. این را به یاد داشته باشید همانطور که پوست صورت به مرور زمان پیر می شود پوست گردن نیز همین روند را دارا است. اگر از پوست گردن مراقبت نکنید تاثیر بدی بر ظاهر نیز خواهد داشت چرا که پوست این قسمت از بدن نازک تر است و از بین رفتن کلاژن و چروک افتادن روی آن نمایان تر خواهد بود.

پوست گردن با پوست صورت متفاوت است، علاوه بر اینکه از پوست صورت ناز ترست، پوست این ناحیه غدد چربی که باعث نرم شدن پوست و آبرسانی به آن می شود را ندارد. بنابراین نیاز به مراقبت دارد تا از خشک شدن آن جلوگیری شود. حتی اگر شما تمام عمرتان به گردنتان توجه نکرده باشید، محصولاتی وجود دارد که می تواند به جوانسازی پوست این ناحیه از بدن کمک کند و از پیرشدن آن جلوگیری کند.

محصولات جدیدتری که به بازار آمده اند به سفت تر شدن پوست گردن کمک می کنند. این مساله باعث می شود به مرور زمان پوست زیر گردن دچار افتادگی و شل شدن نشود که همین مساله در چهره شما نیز تاثیر بسزایی دارد. می توانید دنبال کرم هایی بروید که در آنها ترکیباتی نظیر اسید گلیکولیک دارند، این ماده از نمایان شدن پیری در پوست جلوگیری کند. همچنین وجود اسید هیالورونیک نیز به مرطوب ماندن پوست و آبرسانی آن کمک می کند. ترکیبات دیگر نظیر پروتئین، کلسیوم و ویتامین B5 به بازسازی کلاژن ها کمک می کند.

اما اگر به مرحله ای رسیده اید که این کرم ها روی پوست شما تاثیری ندارد می توانید از درمان های دیگر استفاده کنید، پزشک زیبایی شما می تواند بهترین روش را به شما پیشنهاد کند تا پوست گردنتان نیز صاف و جوان شود. پس فراموش نکنید همانقدر که به پوست صورت اهمیت می دهید به سلامت و زیبایی پوست گردن نیز توجه و به آن رسیدگی کنید.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه