نکاتی که خانم های قد بلند باید هنگام لباس پوشیدن رعایت کنند

written by بانوی شهر 16 بهمن 1395
نکاتی که خانم های قد بلند باید هنگام لباس پوشیدن رعایت کنند

قد بلند بودن خوب است، این مزیت به آدم ها، چه زن و چه مرد، اعتماد به نفس و احساس قدرت بیشتری می دهد. اما وقتی نوبت به لباس پوشیدن می رسد اگر به درستی لباس نپوشید ممکن است زمانی که وارد یک مهمانی می شوید، احساس کنید همانند یک برج بلندتر از بقیه افراد هستید و همه نیز این مساله را متوجه شده اند. مخصوصا اگر خانم هستید، نمی خواهید همانند یک برج در مهمانی دیده شوید بلکه مهم اینست که بلند قدی شما با درست لباس پوشیدن جذاب تر و شیک تر شود.

  • کفش های زیبا بپوشید

این عکس العمل طبیعی بسیاری از مردم در هنگام مواجه شدن با یک خانم قد بلند است. اول از همه سریع به پاها و کفش های او نگاه می کنند تا ببینند کفش پاشنه دار به پا کرده یا نه. پس شما هم باید برای آنها چیزی برای نمایش داشته باشید. چه می خواهید کفش پاشنه بلند به پا کنید یا کفش تخت بپوشید یا حتی کفش کتانی را انتخاب کرده اید، سعی کنید بهترین و زیباترین را بپوشید. این کفش ها باید لیاقت توجه و دیده شدن را داشته باشند. زمانیکه کفش شما در میان جمع بدرخشد جذابیت شما نیز بیشتر خواهد شد.

خانم های قد بلند - مد و زیبایی

  • از پوشیدن کفش پاشنه بلند نترسید

کفش های پاشنه دار اندام شما را جذاب تر نشان می دهند، حتی بلند قدترین مدل ها نیز کفش پاشنه بلند را کنار نمی گذارند.

خانم های قد بلند - مد و زیبایی

  • از زیورآلات بزرگ استفاده کنید.

وقتی شما قد بلندی دارید به راحتی می توانید کیف بزرگ حمل کنید یا از النگوها و دستبندهای بزرگ استفاده کنید. شما در انتخاب گوشواره های آویزدار یا کمربندهای بزرگ نگرانی نخواهید داشت.

خانم های قد بلند - مد و زیبایی

  • لباس های قد متوسط بپوشید

این را بدانید که دامن های خیلی بلند شما را از آنچه هستید بلندتر نشان می دهد و دامن های خیلی کوتاه نیز پاهای شما را خیلی بلند نشان می دهد. پس باید به قد لباستان توجه کنید تا طبیعی دیده شوید. پیراهن هایی که تا روی زانوی شما هستند می توانند انتخاب خوبی باشند. یا حداقل اگر می خواهید دامن خیلی بلند تن کنید کمی از پایتان مشخص باشد، مثلا دامنی که تا بالای مچ پایتان است را انتخاب کنید.

خانم های قد بلند - مد و زیبایی

  • لباس هایی که عریض هستند بپوشید 

شلوارهایی که گشاد هستند یا ژاکت هایی که سرشانه هایشان عریض است برای شما درست شده اند.شاید فکر کنید این لباس ها شما را مردانه جلوه می دهند اما اینطور نیست ، شما می توانید یک شلوار گشاد را با بلوز تنگ بپوشید یا یک بلوز یا ژاکت با شانه های عریض را با شلوار تنگ ست کنید. اما هر دو را با هم امتحان نکنید و فقط از یکی از این دو استفاده کنید.

خانم های قد بلند - مد و زیبایی

  • لباس های رنگی بپوشید

رنگ ها به لباس شما جذابیت بیشتری می دهند و باعث می شوند شما با اعتماد به نفس بیشتری وارد جایی شوید. نیاز نیست رنگ های متعددی به لباستان اضافه کنید، فقط یک رنگ را در نظر بگیرید که می خواهید در تیپی که می زنید به چشم بیاید، یک گردنبند رنگی، یک تی شرت به رنگ قرمز یا ژاکت. مثلا اگر گردنبند آبی دارید می توانید با یک شلوار مشکی و بلوز سفید آن را بیشتر به چشم بیاورید.

خانم های قد بلند - مد و زیبایی

  • ساده باشید

این نکته را در نظر داشته باشید که هر بار که لباس هایتان را با هم ست می کنید سعی کنید یک لباس یا یک زیورآلات را طوری انتخاب کنید که جلوه کند. استفاده از زیورآلات زیاد و یا لباس هایی با طرح های مختلف و رنگبندی گوناگون خیلی شلوغ است و شما را شلخته نشان می دهد.

خانم های قد بلند - مد و زیبایی

  • موهایتان را آرایش درست کنید

موهایتان در نشان دادن قدتان نقش بسزایی دارند، اگر برای یک مهمانی آماده می شوید بهتر است موهایتان را باز بگذارید یا از پشت ببندید. موهای کوتاه نیز برای شما مناسب است، شما می توانید بدون نگرانی موهایتان را کوتاه کنید. در صورتیکه موهای بلند دارید آن را بالای سرتان مدل ندهید.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه