5 ایده خلاقانه برای دکوراسیون آشپزخانه با رنگهای سفید و خاکستری

written by ویدا نورمحمدیان 18 خرداد 1396
5 ایده خلاقانه برای دکور کردن آشپزخانه با رنگهای سفید و خاکستری

اگر سبک ساده برای دکوراسیون آشپزخانه انتخاب کرده اید یا به دکور مدرن علاقه مند باشید، هر دو با رنگهای سفید و خاکستری جور هستند. این ترکیب رنگ را می توانید برای دیوارها، کانتر اوپن، کفپوش یا کابینت ها به کار ببرید. اما اگر فقط از یک رنگ استفاده کنید فضای آشپزخانه دلگیر و کسل کننده می شود بنابراین بهتر است تا این دو رنگ را با هم ترکیب کنید و جادوی آنها را ببینید. با ما همراه باشید تا از این پنج ایده دکورآشپزخانه با رنگهای سفید و خاکستری ایده بگیرید.

ایده خلاقانه برای دکور کردن آشپزخانه - زندگی بانوی شهر

کابینت های این دکور خاکستری روشن انتخاب شده اند و هیچ دستگیره ای ندارند. همین باعث شده تا ظاهری یکدست به آشپزخانه بدهد. کانتر اوپن که در حقیقت جزیره آشپزخانه است از سنگ سفید مرمر ساخته شده است و چهره ای شیک به آشپزخانه می دهد. کفپوش نیز پارکت چوبی در رنگ روشن است که روشنایی فضا گرفته نشده و آشپزخانه بزرگتر دیده شود.

ایده خلاقانه برای دکور کردن آشپزخانه - زندگی بانوی شهر

این طراحی نیز همانند طرح اول، دکور یکپارچه ای دارد. این بار کابینت ها به رنگ سفید انتخاب شده اند و در عوض میزغذاخوری در رنگ خاکستری داخل آشپزخانه قرار گرفته است. این آشپزخانه به نوعی داخل اتاق نشیمن واقع شده است و ترکیب رنگ آن و نوع دکورش نقش بسزایی در طراحی و دکور اتاق نشیمن نیز خواهد داشت. مبلمان این اتاق در رنگ سفید انتخاب شده اند که هارمونی چشمگیری بین رنگها و فضا ایجاد شود.

ایده خلاقانه برای دکور کردن آشپزخانه - زندگی بانوی شهر

این آشپزخانه طراحی بسیار مدرن و در عین حال جمع و جوری دارد. کابینت های زیر اوپن، در رنگ خاکستری تیره انتخاب شده اند و کابینت های دیواری سفید رنگ هستند که توازن را در دکوراسیون آشپزخانه کوچک برقرار کرده است.

بیشتر بخوانید:  کاربرد کابینت های گلاس در طراحی آشپزخانه

ایده خلاقانه برای دکور کردن آشپزخانه - زندگی بانوی شهر

در این آشپزخانه رنگها به صورت بلوکی انتخاب شده اند، قسمتی به رنگ سفید، قسمتی خاکستری روشن و قسمتی دیگر خاکستری تیره به کار برده شده است. این بار به جای اینکه کفپوش طرح چوب باشد قسمتی از کابینت ها ساختار شکنی کرده و طرح چوب دارند و در عوض کفپوش یکدست خاکستریست.

ایده خلاقانه برای دکور کردن آشپزخانه - زندگی بانوی شهر

دکوارسیون آشپزخانه کمی متفاوت تر است. فرشی که کف آن انداخته شده است چهره آشپزخانه را تغییر داده و سبک آن را عوض کرده است. پنجره بزرگی که کنار آشپزخانه است نور طبیعی به داخل می تاباند و انتخاب رنگ سفید برای کابینت ها و دیوارها نیز این نور را بیشتر منعکس می کند. کفپوش یکدست خاکستری و یخچالی که در طرح فلزی و استیل در دکور قرار گرفته اند توازن بین رنگ سفید و خاکستری را برقرار کرده اند.

مطلب را به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط را بخوانید

بدون دیدگاه